-
1.481 - 1.999 EUR prieš mokesčius Už kiekvienus vienerius tarnybos Lietuvos valstybei metus skiriamas 1 procento pareiginės algos priedas.
-
• Klientų priėmimas, konsultacija ir aptarnavimas priimamajame; • Prašymų ir kitų dokumentų priėmimas ir registravimas dėl Sodros teikiamų paslaugų; • Bendro (ar) asmeninio pobūdžio informacijos teikimas klientams; • Fizinių ir juridinių asmenų kontaktinių duomenų tvarkymas; • Klientų apklausų vykdymas ir t.t.
-
• Įdomus darbas, draugiška komanda bei gera atmosfera; • 22 darbo dienų minimalios kasmetinės atostogos; • Apmokamas laisvas nuo darbo laikas (iki 2 darbo dienų per mėnesį) nuvykti į gydymo įstaigą; • Kolegų palaikymas ir pagalba; • Profesinis tobulėjimas ir kt.
-
I-IV: 08.00-17.00 val., V: 08.00-15.45 val. - Pilnas etatas
- Alytus Jotvingių g. 10-2
REIKALAVIMAI
• Turėti aukštąjį universitetinį (bakalauro kvalifikacinį laipsnį) vadybos arba komunikacijos arba ekonomikos arba viešojo administravimo studijų krypties išsilavinimą arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją, arba 1 metų darbo patirtį klientų/asmenų aptarnavimo srityje; • Gebėti dirbti tiek vienas, tiek komandoje ir kurti pozityvią darbo atmosferą; • Būti susipažinusiam su valstybinio socialinio draudimo sistema Lietuvoje; • Turėti gerus darbo kompiuteriu įgūdžius.
APIE KOMPANIJĄ
Esame viena didžiausių valstybinių institucijų Lietuvoje, kurioje kiekvienas darbuotojas prisideda prie kilnios organizacijos misijos – kurti socialinį saugumą visą žmogaus gyvenimą. Dirbame tam, kad kiekvienas Lietuvos gyventojas jaustųsi užtikrintas dėl savo ateities, tad į priekį keliaujame su vizija – būti drąsia, kompetentinga, iniciatyvia organizacija, kuriančia didžiausią vertę kiekvienam. Tikime, kad sėkmė kyla iš stiprių pamatinių vertybių, kurios Sodroje yra: išmanau, drįstu ir bendradarbiauju. Ieškome bendražygio, kuris ne tik supranta šių vertybių svarbą, bet ir natūraliai jas įkūnija savo darbe bei kasdienybėje.