-
1.280 - 1.480 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, 2 kartus per mėnesį
-
• Užsakymų administravimas nuo A iki Ž ir vykdymo kontroliavimas: užsakymo priėmimas, likučių sandėlyje sutikrinimas, PVM sąskaitų-faktūrų išrašymas ir kliento informavimas apie pristatymo terminus. Reagavimas į klientų skundus. • Klientų aptarnavimas telefonu, el. paštu; • El. parduotuvės administravimas; • Dokumentų rengimas, ofiso administraciniai darbai, priemonių užsakymas; • Kiti pardavimų vadovo pavesti darbai. Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
-
, Darbo laikas: I-V nuo 8:00 iki 17:00 val., ne sezono metu. Sezono metu (nuo kovo mėn. iki spalio mėn.) reikėtų dirbti pasikeičiant nuo 8 val. iki 17 val. arba nuo 9 val. iki 18 val. Esant poreikiui, dėl darbo šeštadieniais tariamasi atskirai, mokama papil - Pilnas etatas
- Kaunas
REIKALAVIMAI
Darbo kompiuteriu įgūdžiai, raštvedybos žinios • Darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje; • Atsakingumas, kruopštumas; • Darbo patirtis el. užsakymų administravime, – privalumas; • Geros anglų ir/ar rusų kalbos žinios žodžiu ir raštu,- privalumas. Patirtis: nebūtina
APIE KOMPANIJĄ
Kiti aktualūs darbo pasiūlymai
Registruokis prie randu.lt
Jau turi paskyrą? Spausk ir prisijunk!
Esate darbdavys? Tuomet registruokitės čia.