Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) (Kaunas)

  • 1.280 - 1.480 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, 2 kartus per mėnesį
  • • Užsakymų administravimas nuo A iki Ž ir vykdymo kontroliavimas: užsakymo priėmimas, likučių sandėlyje sutikrinimas, PVM sąskaitų-faktūrų išrašymas ir kliento informavimas apie pristatymo terminus. Reagavimas į klientų skundus. • Klientų aptarnavimas telefonu, el. paštu; • El. parduotuvės administravimas; • Dokumentų rengimas, ofiso administraciniai darbai, priemonių užsakymas; • Kiti pardavimų vadovo pavesti darbai. Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
  • , Darbo laikas: I-V nuo 8:00 iki 17:00 val., ne sezono metu. Sezono metu (nuo kovo mėn. iki spalio mėn.) reikėtų dirbti pasikeičiant nuo 8 val. iki 17 val. arba nuo 9 val. iki 18 val. Esant poreikiui, dėl darbo šeštadieniais tariamasi atskirai, mokama papil - Pilnas etatas
  • Kaunas

REIKALAVIMAI

Darbo kompiuteriu įgūdžiai, raštvedybos žinios • Darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje; • Atsakingumas, kruopštumas; • Darbo patirtis el. užsakymų administravime, – privalumas; • Geros anglų ir/ar rusų kalbos žinios žodžiu ir raštu,- privalumas. Patirtis: nebūtina

APIE KOMPANIJĄ

Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) (Kaunas), UAB Veiklos valdymo sprendimai

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

Registruokis prie randu.lt
Registruokis
Jau turi paskyrą?
Esate darbdavys? Tuomet registruokitės čia.