-
1.700 - 2.500 EUR prieš mokesčius
-
Šioje pozicijoje Jums patikėsime: • vykdysite prekių užsakymą (rezervavimą) vidiniams poreikiams ir jų priėmimą; • vykdysite prekių dokumentacijos ir apskaitos vedimą bei periodines inventorizacijas; • palaikysite tvarką prekių priėmimo-išdavimo sandėlyje; • atliksite prekių, medžiagų ir žaliavų rinkos kainų analizę; • bendrausite su esamais ir ieškosite naujų tiekėjų; • tapsite atsakingu už sutarčių, ataskaitų ir susijusių dokumentų rengimą.
-
• Dinamiškas darbą ilgametę patirtį turinčioje įmonėje; • Karjeros galimybės ilgalaikėje perspektyvoje įmonės viduje; • Visada padėti ir apmokyti pasiruošusią darbo aplinką, kurioje dėmesys skiriamas naujam darbuotojui • Papildomas skatinimo naudos kaip dalyvavimas įmonės vasaros šventėje ir t.t.
-
Pilnas etatas
- Klaipėda
REIKALAVIMAI
Tikimės, jog jūs: • turite sėkmingos praktinės darbo patirties panašioje srityje; • pasižymite gebėjimu planuoti, organizuoti darbus bei atsakingai tvarkyti dokumentaciją; • esate orientuotas (-a) į tikslą; • puikiai dirbate nuolat kintančioje aplinkoje; • turite privalumą - anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu).
APIE KOMPANIJĄ
Saugos tarnyba ARGUS – tai ilgametė sėkminga praktinė patirtis rengiant, diegiant ir įgyvendinant kompleksinius apsaugos sprendimus, kurie užtikrina profesionalią ir patikimą apsaugą tiek verslo, tiek privatiems klientams. "Argus" - saugu ir patikima dirbti kartu!