-
1.350 - 1.500 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, kartą per mėnesį darbuotojui sutikus
-
• ruošti ir valdyti įmonės veiklos dokumentus (įsakymus, sutartis, įvairius raštus); • rengti ir administruoti personalo dokumentus; • administruoti gaunamos bei siunčiamos korespondencijos srautus; • užtikrinti sklandų įmonės darbą (svečių priėmimą, biuro prekių užsakymą, biuro technikos priežiūrą ir kt.); • vykdyti kitus vadovo pavedimus. Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
-
Viena pamaina - Pilnas etatas
- Palanga
REIKALAVIMAI
Darbo kompiuteriu įgūdžiai, turi darbų saugos pažymėjimą, raštvedybos žinios • dokumentų rengimo, įforminimo bei archyvavimo reikalavimų išmanymas; • darbas kompiuteriu (MS Office, Outlook programomis); • 1 metų patirtis personalo valdymo/administravimo srityje; • puikūs bendravimo, organizavimo ir problemų sprendimo įgūdžiai; • greita orientacija, kruopštumas ir atsakingumas. Patirtis: iki 1 metų
APIE KOMPANIJĄ
Kiti aktualūs darbo pasiūlymai
Registruokis prie randu.lt
Jau turi paskyrą? Spausk ir prisijunk!
Esate darbdavys? Tuomet registruokitės čia.