Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) vokiečių k.

  • 2.200 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, 2 kartus per mėnesį
  • Komunikuoti su B2B klientais iš Vokietijos ir Švedijos – atsakyti į jų klausimus, perduoti informaciją, spręsti kilusias problemas; Priimti B2B klientų užsakymus, derinti užsakymų pristatymo terminus, suvesti gautus užsakymus į sistemą; Planuoti B2B klientų užsakymų išvežimą, su klientais derinti gaminių pristatymo klausimus; Bendradarbiauti su kolegomis (klientų aptarnavimo skyrius, sandėlis, gamyba), teikti reikiamą informaciją ir dokumentaciją. Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
  • Viena pamaina - Pilnas etatas
  • Kaunas

REIKALAVIMAI

Darbo kompiuteriu įgūdžiai Patirtis: nebūtina

APIE KOMPANIJĄ

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) vokiečių k., UAB "Medienos era"

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

Registruokis prie randu.lt
Registruokis
Jau turi paskyrą?
Esate darbdavys? Tuomet registruokitės čia.