-
700 EUR į rankas
-
• Darbas su potencialiais klientais ( nuomininkais ) įmonėmis ir fiziniais asmenimis; • Įmonės dokumentų ruošimas; • Klientų konsultacijios; • Įmonės biuro veiklos organizavimas ir priežiūra, korespondencijos valdymas ir administravimas; • Sutarčių su klientais ir tiekėjais ruošimas ir vykdymo kontrolė; • Užsakymų priėmimas bei tvirtinimas; • Veiklos ataskaitos; • Skambučių bei elektroninių užklausų administravimas; • Buhalterinių dokumentų archyvo tvarkymas; • Mokėjimo pavedimų formavimas; • Atsiskaitymo operacijų vykdymas; • Asistavimas įmonės vadovui;
-
Karjeros galimybes Lankstus darbo grafikas Įdomų, atsakingą darbą
-
8-17 - Pilnas etatas
- Klaipėda
REIKALAVIMAI
Reikalavimai • Iniciatyvumas; • Savarankiškumas, atsakomybė; • Komunikabilumas ir puikūs bendravimo bei derybiniai įgudžiai; • Sugebėjimo dirbti komandoje įgūdžiai; • Darbo kompiuteriu įgūdžiai ir Microsoft Office programomis; • Nuosavas automobilis (kurą apmoka įmonė); • Darbo patirtis minimum 2 metai. Mes jums siūlome • Kompetencijas ir pastangas atitinkantį atlyginimą; • Įdomų, atsakingą darbą; • Socialines garantijas; • Draugiškas kolektyvas • Lankstų darbo grafiką, galimybė derinti su mokslais; • Karjeros galimybes Atlyginimas Nuo 700 €/mėn. į rankas Atlyginimas po bandomojo laikotarpio kiltų. Galimi priedai už gerus darbo rezultatus
APIE KOMPANIJĄ
Nekilnojamojo turto įmonių grupė, kuri tarp yra TOP 3 vystytojų pajūrio regione, ieško komandos pastiprinimo administravimo srityje. Įmonė užsiima komercinių patalpų nuoma, pastatų renovacija, butų pardavimais, šiuo metu sėkmingai plečia savo veiklą ir kituose Lietuvos regionuose.