Registratūros administratorius / -rė

  • 1.000 - 1.400 EUR prieš mokesčius Labai priklauso nuo patirties ir specifinių žinių / kompetencijų
  • Darbo aprašymas: • Maloniai pasitikti, įregistruoti ir išregistruoti svečius • Dirbti su viešbučių rezervacine sistema (Ericsoft būtų privalumas) • Priimti, atlikti ir prižiūrėti rezervacijas • Išrašyti sąskaitas ir rengti ataskaitas • Išmanyti viešbučio paslaugas ir mokėti jas pasiūlyti svečiui • Efektyviai ir greitai asistuoti svečiui viešnagės metu (spręsti iškilusius nesklandumus, teikti informaciją, organizuoti papildomas paslaugas ir pan.) • Prižiūrėti atvykstančias ir gyvenančias grupes • Darbas slenkančiu grafiku, įskaitant naktines pamainas
  • konkurencingas darbo užmokestis, visos soc. garantijos darbuotojų maitinimas už simbolinę kainą mokymai, galimybė kelti kvalifikaciją, karjeros perspektyvos įmonės viešbučių grupėje
  • slenkantis grafikas pamainomis, įskaitant savaitgalius ir švenčių d.: 2 dieninės + 2 naktinės + 4 laisvos - Pilnas etatas
  • Klaipėda S.Šimkaus g. 2

REIKALAVIMAI

Mes tikimės, kad Tu: • Mėgsti ir gebi bendrauti, efektyviai dirbi komandoje • Laisvai kalbi ir rašai lietuvių ir anglų kalbomis (kitos kalbos-privalumas) • Kompiuterinis raštingumas (Word, Excel, informacijos suradimas internete) • Patirtis dirbant su viešbučių rezervacine sistema (Ericsoft – privalumas) • Pasižymi gera atmintimi, greita reakcija ir sugebi susiorientuoti neįprastose situacijose • Turi noro ir tikslą tęsti savo karjerą viešbučių srityje bei siekti naujų žinių ir aukšto svečių aptarnavimo lygio

APIE KOMPANIJĄ

Aukštos "4* Superior" klasės modernus viešbutis, atvėręs duris 2022m. balandžio mėnesį, įsikūręs pačiame Klaipėdos miesto centre. Viešbutyje yra 105 kambariai, 5 konferencijų salės, 4 restoranai, SPA.

Registratūros administratorius / -rė, UAB Klaipėdos Viktorija

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

KANDIDATUOTI Daugiau darbo pasiūlymų
KANDIDATUOTI