-
1.400 - 1.800 EUR prieš mokesčius Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos.
-
Būsi administracinių procesų šeimininke (-u) - suteiksi įvairiapusę pagalbą kolegoms bei vadovams, užtikrinsi sklandžią biuro veiklą ir tvarką; Būsi pirmasis asmuo, kuris maloniai ir su šypsena pasitiks įmonės svečius; Valdysi įmonės gaunamą korespondenciją ir gaunamus skambučius bei el. laiškus; Priimsi klientų užsakymus, išrašysi sąskaitas, administruosi jų pristatymą.
-
Papildomas kaupimas pensijų fonde Papildomas sveikatos draudimas Mokymus ir kursus
-
8-17 - Pilnas etatas
- Alytus Pramonės 7-312
SKELBIMAS NEAKTYVUS
REIKALAVIMAI
Ko tikimės iš tavęs: Panašaus administracinio darbo patirtis būtų didelis privalumas; Aukštos orientacijos į klientą, komandinį darbą ir bendradarbiavimą; Puikių lietuvių ir vidutinių anglų arba rusų kalbos žinių; Gerų darbo kompiuteriu įgūdžių, MS Excel ir Rivilė Gama būtų didelis privalumas; Savarankiškumo ir efektyvaus laiko planavimo bei organizacinių įgūdžių; Aukštos asmeninės etikos, iniciatyvumo, pozityvumo, kruopštumo, bendravimo įgudžių.
APIE KOMPANIJĄ
Tarptautinė prekyba gumos gaminiais.