-
2.500 - 3.500 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, kartą per mėnesį darbuotojui sutikus
-
Jei turi puikius organizacinius įgūdžius, esi atidus detalėms, gebi analizuoti ir užtikrinti tikslumą dokumentuose, supranti apie finansinių dokumentų kūrimą ir apdorojimą, gebi komunikuoti anglų, rusų kalbomis, esi atsakingas (-a) ir tau nesvetima verslo etika, junkis prie mūsų ambicingo ir jaunatviško kolektyvo! Reikalavimai Dokumentų rengimas - komercinių pasiūlymų, sutarčių, sąskaitų faktūrų bei užsakymų ataskaitų ruošimas ir koordinavimas; Nuolatinio ryšio palaikymas su pardavimo komanda ir tiekėjais, laiku vykdomų užsakymų užtikrinimas, CRM atnaujinimas; Puikios anglų, rusų kalbos žinios (raštu, žodžiu); Labai geras kompiuterinis raštingumas (MS Word, Excel); Greita orientacja, kruopštumas; Darbo patirtis logistikos srityje (būtų privalumas). Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
-
Viena pamaina - Pilnas etatas
- Vilnius
REIKALAVIMAI
Darbo kompiuteriu įgūdžiai, raštvedybos žinios Patirtis: nuo 1 metų
APIE KOMPANIJĄ
Kiti aktualūs darbo pasiūlymai
Registruokis prie randu.lt
Jau turi paskyrą? Spausk ir prisijunk!
Esate darbdavys? Tuomet registruokitės čia.