Administravimas/ Pardavimų asistentas

  • 2.500 - 3.500 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, kartą per mėnesį darbuotojui sutikus
  • Jei turi puikius organizacinius įgūdžius, esi atidus detalėms, gebi analizuoti ir užtikrinti tikslumą dokumentuose, supranti apie finansinių dokumentų kūrimą ir apdorojimą, gebi komunikuoti anglų, rusų kalbomis, esi atsakingas (-a) ir tau nesvetima verslo etika, junkis prie mūsų ambicingo ir jaunatviško kolektyvo! Reikalavimai Dokumentų rengimas - komercinių pasiūlymų, sutarčių, sąskaitų faktūrų bei užsakymų ataskaitų ruošimas ir koordinavimas; Nuolatinio ryšio palaikymas su pardavimo komanda ir tiekėjais, laiku vykdomų užsakymų užtikrinimas, CRM atnaujinimas; Puikios anglų, rusų kalbos žinios (raštu, žodžiu); Labai geras kompiuterinis raštingumas (MS Word, Excel); Greita orientacja, kruopštumas; Darbo patirtis logistikos srityje (būtų privalumas). Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
  • Viena pamaina - Pilnas etatas
  • Vilnius

REIKALAVIMAI

Darbo kompiuteriu įgūdžiai, raštvedybos žinios Patirtis: nuo 1 metų

APIE KOMPANIJĄ

Administravimas/ Pardavimų asistentas, UAB Adr group

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

Registruokis prie randu.lt
Registruokis
Jau turi paskyrą?
Esate darbdavys? Tuomet registruokitės čia.