-
1.380 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, 2 kartus per mėnesį
-
Ieškome kolegos, kuris: teiks informaciją apie paslaugas Klientams telefonu ir raštu; išsiaiškins klientų poreikius ir efektyviai spręs kylančius klausimus; teiks pagalbą klientams, besinaudojantiems VĮ Registrų centras savitarna, ar kitomis informacinėmis sistemomis: Antstolių, e-pristatymo, e-varžytynių, JADIS, JANGIS, SVV ir kitomis; ieškos geriausių sprendimų sudėtingesniems klientų klausimams, bendradarbiaujant su kitų padalinių specialistais; prisidės prie vidinių įmonės iniciatyvų gerinant aptarnavimo procesus ir kuriant geresnę klientų patirtį; užtikrins aukštą klientų aptarnavimo kokybę. Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
-
Viena pamaina - Pilnas etatas
- Vilnius
REIKALAVIMAI
Puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu; gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, priimti sprendimus, susijusius su tiesioginėmis darbo funkcijomis, savarankiškai spręsti iškilusias problemas, greitai ir aiškiai pateikti informaciją; Lietuvos Respublikos ir Europos sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas (būtų privalumas); strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas Patirtis: iki 1 metų
APIE KOMPANIJĄ
Kiti aktualūs darbo pasiūlymai
Registruokis prie randu.lt
Jau turi paskyrą? Spausk ir prisijunk!
Esate darbdavys? Tuomet registruokitės čia.