Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) telefonu

  • 1.150 - 1.570 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, kartą per mėnesį darbuotojui sutikus
  • Prisijunk prie mūsų komandos, įdarbink savo turimus įgūdžius arba išmok naujų. Jeigu esi motyvuotas ir norintis siekti tik geriausių rezultatų, prisijunk prie mūsų, išnaudok galimybę tobulėti ir augti kartu. Kaip atrodys tavo darbo diena? - Būdamas (-a) įmonės balsu užtikrinsi, kad klientams būtų suteikiama reikiama informacija. - Bendrauti tik su esamais įmonės klientais (įeinantys skambučiai), o reikalingą informaciją stebėti vidinėse sistemose. - Stengtis, jog klientai po pokalbio liktų patenkinti sulaukę išsamios informacijos iškylančiais klausimais. - Savo gera nuotaika suteiksi puikią aptarnavimo kokybę bei būsi inovatyvios komandos, atsakingos už klientų aptarnavimą. Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
  • Suminė darbo laiko apskaita, Yra galimybė dirbti mažesniu etatu ir lanksčiai derinti darbo grafiką. Darbo laikas gali būti tarp 7 val. ir 22 val. - Pilnas etatas
  • Kaunas

REIKALAVIMAI

Darbo kompiuteriu įgūdžiai Nebijai iššūkių ir naujos informacijos; Galėsi dalyvauti 5 d.d. mokymuose (nuo 8 iki 16:30val.); Nejauti baimės bendrauti su klientais telefonu; Esi komunikabili ir atsakinga asmenybė; Mėgsti kitiems padėti išspręsti susidariusias situacijas; Supranti, kad klientams ypač svarbu suteikti informaciją maloniai ir kokybiškai. Patirtis: nebūtina

APIE KOMPANIJĄ

Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) telefonu, Planas chuliganas

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

Registruokis prie randu.lt
Registruokis
Jau turi paskyrą?
Esate darbdavys? Tuomet registruokitės čia.