Klientų aptarnavimo specialistas

  • 1.611 - 1.690 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, 2 kartus per mėnesį
  • Aptarnauti klientus telefonu ir el. laiškais svetainės naudotojus -Tvarkyti užsakymus, specialius prašymus ir skundus bei ieškoti sprendimų svetainės naudotojų užklausoms Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
  • Grafikas - Pilnas etatas
  • Vilnius

REIKALAVIMAI

Darbo kompiuteriu įgūdžiai Puikūs anglų kalbos įgūdžiai (žodžiu ir raštu) - Geri bendravimo ir administravimo įgūdžiai - Orientacija į klientus - Atidumas, pozityvus požiūris - Atitinkamas leidimas dirbti Lietuvoje - Kompiuterinis raštingumas ir geros MS Office žinios - Patirtis, įgyta dirbant su tikslais ir (arba) rodiklių (KPIs) pasiekimais, yra privalumas Patirtis: nuo 1 metų

APIE KOMPANIJĄ

Klientų aptarnavimo specialistas, Majorel Lithuania UAB

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

Registruokis prie randu.lt
Registruokis
Jau turi paskyrą?
Esate darbdavys? Tuomet registruokitės čia.