Biuro administratorė (-ius) UAB Arimex

  • 2.279 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, kartą per mėnesį darbuotojui sutikus
  • Darbas pobūdis: • Sklandus biuro veiklos planavimas ir organizavimas: įvairių prekių/paslaugų užsakymų darymas; • Korespondencijos srautų valdymas; • Vadovo deleguotų užduočių vykdymas, pagalba kolegoms ir svečių pasitikimas; • Dokumentų ir raštų - rengimas, administravimas; • Darbas su personalo dokumentais: darbuotojų priėmimas, atleidimas ir kitų personalo administravimo funkcijų užtikrinimas; Vidinių dokumentų, susijusių su personalo administravimu, rengimas bei tobulinimas vadovaujantis LR DK ir kitais teisės aktais. Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
  • Viena pamaina - Pilnas etatas
  • Vilnius

REIKALAVIMAI

Darbo kompiuteriu įgūdžiai, turi vairuotojo teises, raštvedybos žinios Patirtis: nuo 2 metų

APIE KOMPANIJĄ

Biuro administratorė (-ius) UAB Arimex, Altus Global Consulting

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

Registruokis prie randu.lt
Registruokis
Jau turi paskyrą?
Esate darbdavys? Tuomet registruokitės čia.