Klientų aptarnavimo (Helpdesk) specialistas I SFMIS pagalbos ir plėtros skyrius

  • 1.400 - 2.000 EUR prieš mokesčius Dėl konkretaus atlygio derėsimės, o rezultatas priklausys nuo Tavo pasiruošimo atlikti patikėtas funkcijas bei jau turimų kompetencijų.
  • Ieškome komandos nario, kuris norėtų ir galėtų: prisiimti iššūkius ir rasti sprendimus nestandartinėse situacijose; vertinti ir administruoti institucijų registruojamas informacinių sistemų klaidas; dalyvauti naujų funkcionalumų kūrime: analizuoti diegėjų pasiūlymus dėl informacinių sistemų funkcinių galimybių realizavimo, informuoti naudotojus apie naujus funkcionalumus, teikti siūlymus dėl naujų funkcinių galimybių realizavimo; testuoti klaidų sprendimus ir naujus funkcionalumus.
  • nuotolinis darbas Lietuvoje Nuotolinis darbas užsienyje Lankstus darbo grafikas Didelė organizacija su horizontalios karjeros galimybėmis
  • Lankstus darbo grafikas, darbo dienos pradžia nuo 7:00 iki 9:00 - Pilnas etatas
  • Visa Lietuva Vilnius
SKELBIMAS NEAKTYVUS

REIKALAVIMAI

Tam, kad Tau sektųsi, prireiks: aukštojo universitetinio išsilavinimo tiksliųjų arba socialinių mokslų srityje - gali būti ir paskutinių kursų studentas; darbo patirties su informacinėmis sistemomis bei 6 mėnesių ar daugiau darbo patirties klientų aptarnavimo srityje; puikių analitinių gebėjimų ir labai gerų darbo kompiuteriu (MS Windows, MS Office) įgūdžių; patirties organizuojant ir vedant mokymus (įvardinki konkrečius pavyzdžius). Lengviau atlikti užduotis Tau padėtų anksčiau įgyta patirtis: žinių, kaip Lietuvoje administruojamos Europos Sąjungos investicijos, ir/ arba Europos Sąjungos struktūrinių ir investicijų fondų projektų administravimo patirtis; darbo su SFMIS2014, NORIS, VORAS ir/arba DMS; analizuojant informacinių sistemų specifikacijas; prižiūrint ir administruojant informacines sistemas; patirties tobulinant vidinius organizacijos procesus.

APIE KOMPANIJĄ

Kodėl CPVA? Nes mes esame daugiau nei 300 talentų subūrusi komanda ir kasdien dirbame, kad viešosios investicijos Lietuvai būtų naudingos ir valdomos atsakingai. Išmanome savo darbą ir turime sukaupę 19 metų projektų valdymo patirtį bei vertiname mums patikėtą atsakomybę ir stengiamės, kad būtume naudingi Lietuvai ir prisidėtume prie jos gerovės kūrimo. Informacija kandidatams: Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Klientų aptarnavimo (Helpdesk) specialistas I SFMIS pagalbos ir plėtros skyrius, VŠĮ Centrinė projektų valdymo agentūra

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

SKELBIMAS NEAKTYVUS