-
1.501,38 - 1.897,43 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, 2 kartus per mėnesį
-
•Sklandžios biuro veiklos ir tvarkos užtikrinimas, aprūpinimas kanceliarinėmis prekėmis ir kitomis darbo priemonėmis; •El. laiškų, korespondencijos, skambučių valdymas, svečių pasitikimas; •Raštų, įsakymų, įgaliojimų ir kitų dokumentų rengimas; •Personalo vadovo pavestų darbų vykdymas (administraciniai darbai, pirminių personalo dokumentų rengimas, rūšiavimas ir kt.); •Kitos administracinės ir organizacinės užduotys bei vadovų pavesti darbai. Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
-
Viena pamaina, 12.00-13.00 pietų pertrauka - Pilnas etatas
- Vilnius
REIKALAVIMAI
•Biuro administratorės (-iaus) darbo patirtis ne mažiau nei 2 metai. Patirtis dokumentų valdymo srityje – privalumas; •Puikūs bendravimo įgūdžiai, etiketo pagrindai; •Kompiuterinis raštingumas (MS Office); •Raštvedybos žinios; •Analitinis mąstymas; •Paslaugumas, atsakingumas, kruopštumas, savarankiškumas, organizuotumas, greita orientacija; •Rusų kalba (būtina). Patirtis: nuo 2 metų
APIE KOMPANIJĄ
Kiti aktualūs darbo pasiūlymai
Registruokis prie randu.lt
Jau turi paskyrą? Spausk ir prisijunk!
Esate darbdavys? Tuomet registruokitės čia.