-
2.280 - 2.400 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, kartą per mėnesį darbuotojui sutikus
-
Klientų aptarnavimas: Teikti aukštos kokybės paslaugas esamiems ir potencialiems klientams, atsakyti į jų užklausas, konsultuoti dėl įmonės teikiamų paslaugų. Užtikrinti sklandų ir efektyvų bendravimą, siekiant palaikyti teigiamus santykius su klientais ir skatinti ilgalaikį bendradarbiavimą. Duomenų tvarkymas: Tikslus ir laiku atliekamas duomenų suvedimas į įmonės duomenų bazes. Tai apima klientų užsakymų įvedimą, atnaujinimą ir priežiūrą, taip pat duomenų analizę ir ataskaitų rengimą, siekiant padėti optimizuoti pardavimų procesus ir sprendimų priėmimą. Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
-
Viena pamaina, Nuotolinio darbo galimybė - Pilnas etatas
- Tauragė
REIKALAVIMAI
Darbo kompiuteriu įgūdžiai Darbo patirtis transporto sektoriuje ( autovežių srityje būtų privalumas); Logistikos procesų supratimas; Nepriekaištingi bendravimo, organizaciniai ir problemų sprendimo įgūdžiai. Puikios anglų kalbos žinios raštu ir žodžiu. Patirtis: nuo 2 metų
APIE KOMPANIJĄ
Kiti aktualūs darbo pasiūlymai
Registruokis prie randu.lt
Jau turi paskyrą? Spausk ir prisijunk!
Esate darbdavys? Tuomet registruokitės čia.