-
900 EUR į rankas Priklauso nuo turimos patirties.
-
Labas! Ar TU laisvai kalbi anglų kalba, turi patirties transporto srityje, esi nuolat organizacinių reikalų apsuptyje bei negali gyventi be iššūkių? Tuomet Klientų aptarnavimo ir operacijų skyrius siūlo galimybę realizuoti save mūsų Transimeksiškoje komandoje! Tavo būsimos užduotys: - santykių su ESAMAIS klientais užsienio rinkose palaikymas ir vystymas nuo A iki Z; - pakrovimo/išsikrovimo laikų užsakymas KLIENTO sistemose; - užsakymų suvedimas į vidinę įmonės programą; - klientų atsiskaitymo valdymas ir kontrolė; - savalaikis ir tikslus informacijos pateikimas kitų skyrių kolegoms.
-
Atvirai siūlome TAU: - darbą vienoje iš didžiausių transporto kompanijų, kuri kasmet sėkmingai auga ir plečiasi; - šiuolaikišką ir jaunatvišką tarptautinę komandą; - darbą su žinomiausiais ir rinkoje lyderiaujančiais klientais; - atvirą naujoms idėjoms aplinką; - vidinius mokymus; - galimybę realizuoti save, jei esi geras organizatorius, gebantis vienu metu valdyti didelį kiekį informacijos ir priiminėti greitus sprendimus; - konkurencingą atlyginimą.
-
8-17val. - Pilnas etatas
- Vilnius
SKELBIMAS NEAKTYVUS
REIKALAVIMAI
- patirtis transporto logistikos paslaugų srityje (BŪTINA ne mažiau kaip 1 metai logistikoje); - labai geros anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu); - operatyvumas, tempo palaikymas ir komunikabilumas; - geri kompiuteriniai įgūdžiai; - vidinė motyvacija ir orientacija į geriausią rezultatą. PRIVALUMAS: - vokiečių kalbos žinios.
APIE KOMPANIJĄ
UAB „Transimeksa" – viena didžiausių Lietuvos transporto įmonių jau daugiau nei 25 metus! UAB „Transimeksa" teikia kokybiškas logistikos paslaugas: krovinių gabenimą nuosavu ir partnerių transportu (įskaitant jūrų ir oro transportavimą), muitinės tarpininkavimą bei sandėliavimą nuosavame krovinių terminale. Daugiau informacijos apie mus rasite čia: www.transimeksa.com