-
3.500 - 5.800 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, 2 kartus per mėnesį
-
- efektyvus klientų aptarnavimo skyriaus veiklos užtikrinimas – klientų aptarnavimo ir projektų valdymo komandų darbo organizavimas, tikslų nustatymas bei rezultatų sekimas; - komandos narių ugdymas, jų veiklos vertinimas, efektyvinimas; - klientų aptarnavimo, serviso paslaugų ir projektų valdymo procesų optimizavimas ir tobulinimas; - naujų ir esamų klientų (B2B) pasitenkinimo valdymas; - dalyvavimas įmonės aukščiausio lygio vadovų komandos strateginių sprendimų kūrime; - tvarių ir ilgalaikių santykių su B2B klientais kūrimas ir vystymas; - pardavimų plano esamiems klientams įgyvendinimas; - gerųjų aptarnavimo procesų bei paslaugų praktikų rinkoje analizavimas, galimybių jas pritaikyti mūsų veikloje vertinimas; - veiklos procesų tobulinimas, standartizavimas, skaitmenizavimas ir efektyvinimas. Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
-
Viena pamaina - Pilnas etatas
- Kretinga
SKELBIMAS NEAKTYVUS
REIKALAVIMAI
Darbo kompiuteriu įgūdžiai - esate įgijęs (-usi) aukštąjį išsilavinimą; - turite vadovavimo komandai patirties (ne mažiau 3m.); - turite sėkmingos klientų aptarnavimo darbo patirties (ne mažiau 5m.) ir projektų valdymo patirties; - puikiai mokate anglų kalbą (ne žemiau C1 lygiu), rusų k. ir kitos kalbos (privalumas); - esate orientuotas (-a) į tikslus ir rezultatus; - pasižymite iniciatyvumu, atsakingumu, kūrybiškumu ir kruopštumu. Patirtis: nuo 3 metų
APIE KOMPANIJĄ
Kiti aktualūs darbo pasiūlymai
SKELBIMAS NEAKTYVUS