Klientų aptarnavimo ir projektų valdymo sk.vadovas

  • 3.500 - 5.800 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, 2 kartus per mėnesį
  • - efektyvus klientų aptarnavimo skyriaus veiklos užtikrinimas – klientų aptarnavimo ir projektų valdymo komandų darbo organizavimas, tikslų nustatymas bei rezultatų sekimas; - komandos narių ugdymas, jų veiklos vertinimas, efektyvinimas; - klientų aptarnavimo, serviso paslaugų ir projektų valdymo procesų optimizavimas ir tobulinimas; - naujų ir esamų klientų (B2B) pasitenkinimo valdymas; - dalyvavimas įmonės aukščiausio lygio vadovų komandos strateginių sprendimų kūrime; - tvarių ir ilgalaikių santykių su B2B klientais kūrimas ir vystymas; - pardavimų plano esamiems klientams įgyvendinimas; - gerųjų aptarnavimo procesų bei paslaugų praktikų rinkoje analizavimas, galimybių jas pritaikyti mūsų veikloje vertinimas; - veiklos procesų tobulinimas, standartizavimas, skaitmenizavimas ir efektyvinimas. Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
  • Viena pamaina - Pilnas etatas
  • Kretinga

REIKALAVIMAI

Darbo kompiuteriu įgūdžiai - esate įgijęs (-usi) aukštąjį išsilavinimą; - turite vadovavimo komandai patirties (ne mažiau 3m.); - turite sėkmingos klientų aptarnavimo darbo patirties (ne mažiau 5m.) ir projektų valdymo patirties; - puikiai mokate anglų kalbą (ne žemiau C1 lygiu), rusų k. ir kitos kalbos (privalumas); - esate orientuotas (-a) į tikslus ir rezultatus; - pasižymite iniciatyvumu, atsakingumu, kūrybiškumu ir kruopštumu. Patirtis: nuo 3 metų

APIE KOMPANIJĄ

Klientų aptarnavimo ir projektų valdymo sk.vadovas, UAB "TEREKAS"

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

Registruokis prie randu.lt
Registruokis
Jau turi paskyrą?
Esate darbdavys? Tuomet registruokitės čia.