-
2.900 - 4.100 EUR prieš mokesčius priklausomai nuo kandidato patirties ir kompetencijų
-
• Televizijos auditorijos tyrimo rezultatų analizė • Televizijos vartotojų įpročių ir elgsenos modelių kūrimas ir analizė • Televizijos vartojimo pokyčių ir tendencijų analizė • Konkuruojančių produktų (televizijos programų) rezultatyvumo analizė • Analize pagrįstų pasiūlymų dėl televizijos programų pobūdžio, rodymo laiko ir kitų savybių ar veiksnių teikimas • Televizijos auditorijos tyrimo metodologijos analizė ir pasiūlymų teikimas • Interneto auditorijos tyrimų analizė • Kitų rinkos ir rinkodaros tyrimų inicijavimas ir vykdymas • Nuolatinis rinkos pokyčių ir tendencijų sekimas ir analizė
-
- Galimybė daryti įtaką - Galimybė realizuoti savo idėjas - Galimybė dalyvauti įvairiuose renginiuose
-
8-17 - Pilnas etatas
- Vilnius Šeškinės g. 20
SKELBIMAS NEAKTYVUS
REIKALAVIMAI
• Esate gerai susipažinęs su Lietuvoje veikiančių televizijų programomis ir programų tinkleliais • Turite aukštąjį išsilavinimą sociologijos mokslų ar kitoje, leidžiančioje vykdyti funkcijas, srityje • Turite daugiau nei 2 m. panašaus darbo patirties rinkos tyrimų srityje • Išmanote rinkos tyrimų metodologijas • Turite analitinį bei loginį mąstymą • Turite puikius darbo MS Excel programa įgūdžius, įgalinančius atlikti sudėtingas analizės rūšis
APIE KOMPANIJĄ
LNK kanalų grupė (LNK, BTV, Info TV, 2TV, TV1, interneto portalas lnk.lt)