-
1.000 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, kartą per mėnesį darbuotojui sutikus
-
prekyba ir konsultavimas fizinėje „Senosios Baldinės“ parduotuvėje; administraciniai darbai - atsakymas į el. užklausas, klientų laiškus; klientų poreikių išsiaiškinimas ir efektyvus kilusių klausimų sprendimas; klientų užsakymų bei duomenų apdorojimas ir tikrinimas, pagal taisykles, naudojantis verslo valdymo sistema (CRM); pagalba kasdieniniuose darbuose parduotuvėje, tvarkingos ekspozicijos ir sandėlio palaikyme; nuolatinis bendravimas su klientais gyvai ir telefonu - įeinančių/Išeinančių skambučių aptarnavimas (konsultavimas teikiamų paslaugų klausimais). Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
-
Suminė darbo laiko apskaita, darbo grafikas: 6 darbo dienos/40 val. per savaitę, I-V 10.00-19.00 val., VI- 10.00-17.00 val.. 2 laisvos dienos. - Pilnas etatas
- Klaipėda
REIKALAVIMAI
Darbo kompiuteriu įgūdžiai Patirtis prekyboje; geras kompiuterinis raštingumas – įgūdžiai naudotis elektroniniu paštu, Microsoft Office programomis, telefono programėlėmis. Privalumai: anglų kalba, patirtis dirbant su interjero dizaino ar virtuvių projektavimo programomis, B kategorija. Patirtis: iki 1 metų
APIE KOMPANIJĄ
Kiti aktualūs darbo pasiūlymai
Registruokis prie randu.lt
Jau turi paskyrą? Spausk ir prisijunk!
Esate darbdavys? Tuomet registruokitės čia.