-
900 EUR
-
Jūsų laukia: - Įmonės poreikiams skirtų paslaugų ir žaliavų tiekimo organizavimas, vykdymas ir kontrolė - Ilgalaikių ryšių su esamais tiekėjais palaikymas, naujų tiekėjų paieška, derybos, sutarčių pasirašymas - Užklausų siuntimas tiekėjams, gautos informacijos susisteminimas bei perdavimas vadovui - Efektyvus prekių likučių administravimas - Su pirkimais susijusių dokumentų rengimas ir administravimas
-
Mes siūlome: - Įdomų, kupiną iššūkių, nemonotonišką darbą, 26-us metus sėkmingai veikiančioje įmonių grupėje - Laiku mokamą konkurencingą atlyginimą - Pozityvią darbo aplinką - Kolektyvinius renginius
-
8 - 17 val.
- Kaunas
REIKALAVIMAI
- Gebėjimas dirbti savarankiškai, sisteminti ir analizuoti informaciją - Geras anglų kalbos mokėjimas raštu ir žodžiu. Rusų bei lenkų kalbų mokėjimas - privalumas - Kompiuterinis raštingumas (MS Office) - Geri derybiniai, komunikaciniai įgūdžiai - Ne žemesnis nei aukštesnysis išsilavinimas - Panašaus darbo patirtis – privalumas
APIE KOMPANIJĄ
Pateikdamas savo gyvenimo aprašymą (CV) ir/ar motyvacinį laišką, kandidatas išreiškia savo sutikimą dėl jo gyvenimo aprašyme (CV) ir/ar motyvaciniame laiške pateiktų asmens duomenų tvarkymo UAB „Ryterna modul“, įm.k. 302929565 buveinės adresas Agronomijos g. 45, Kaunas (toliau – Bendrovė) vidaus administravimo (personalo valdymo, raštvedybos tvarkymo) ir jo kandidatūros į Bendrovės turimas darbo vietas įvertinimo tikslais.