-
700 - 850 EUR į rankas Priklausomai nuo patirties
-
* Efektyvus ir kokybiškas PirkEU klientų aptarnavimas telefonu, el.paštu ir socialinėse medijose; * Darbas su įeinančiais skambučiais; * Bendravimas su kolegomis užsienyje dėl klientų siuntų; * Klientų problemų sprendimas ir greitas reagavimas į užklausas; * Aktyvus įsitraukimas į klientų aptarnavimo procesų standartizavimą, tobulinimą ir vystymą.
-
Galimybė tobulėti, mokytis ir augti, reguliarūs mokymai; Įmonės renginiai; Nemokamas automobilio parkingas; Nuolaidos įmonės paslaugoms; Draugiškas kolektyvas;
-
Nuo pirmadienio iki penktadienio, 8:00 iki 17:00, savaitgaliai laisvi. - Pilnas etatas
- Kaunas Europos pr. 96, Kaunas
SKELBIMAS NEAKTYVUS
REIKALAVIMAI
* Darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje; * Aukšta kalbos kultūra ir puikios lietuvių kalbos žinios žodžiu ir raštu; * Geri Anglų kalbos įgūdžiai žodžiu ir raštu (Rusų kalba būtų privalumas); * Stiprūs bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai ir gebėjimas valdyti stresines situacijas; * Orientuotas (-a) į rezultatą, gebėjimas valdyti daug informacijos vienu metu; * Klientų aptarnavimo principų išmanymas ir stipri orientacija į aukštą klientų aptarnavimo kokybę.
APIE KOMPANIJĄ
UAB “Pigu perku group” mažmeninės prekybos ir transporto paslaugas teikianti įmonė, kuri valdo bene populiariausias siuntų persiuntimo platformas: PirkEU (pirkeu.lt/), PercEU (perceu.lv/ ), OstaEU (ostaeu.ee/ ), BuyEU (buyeu.com/) ir PirkEU shop (shop.pirkeu.lt/).