Administravimo ir finansų valdymo specialistas(-ė)

  • 1.550 - 1.850 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, 2 kartus per mėnesį
  • Ieškome atsakingo ir analitiškai mąstančio specialisto, kuris gebėtų užtikrinti įmonės finansinių ir administracinių procesų efektyvumą bei prisidėtų prie mūsų veiklos stabilumo ir augimo. Pagrindinės atsakomybės: Finansinių balansų valdymas: Užtikrinti, kad nuomininkų ir nuomotojų finansiniai balansai būtų tiksliai suderinti, kruopščiai įvertinant visas būtinas išlaidas ir užtikrinant, jog nėra jokių neapmokėtų įsipareigojimų. Sąskaitų administravimas: Efektyviai valdyti sąskaitų perrašymą, užtikrinant savalaikį ir pelningą paslaugų apskaitą, bei tinkamai paskirstyti sąnaudas nuomininkams ir nuomotojams. Atliktų darbų apskaita: Rūpintis visų atliktų darbų aktų surinkimu ir patikrinimu, užtikrinant, kad visi duomenys būtų tikslūs ir įtraukti į sąskaitas arba administracinius dokumentus. Skolų valdymas: Prižiūrėti skolininkų sąrašus, inicijuoti skolų išieškojimo procesus bei užtikrinti, kad būtų taikomos veiksmingos priemonės, apsaugančios nuo finansinių nuostolių. Ataskaitų rengimas ir teikimas: Parengti išsamias ir aiškias ataskaitas apie užstatus, gedimus ir draudimus, užtikrinant lėšų grąžinimą arba kompensavimą bei išlaikant skaidrius finansinius srautus. Komunalinių mokesčių valdymas: Rinkti ir analizuoti komunalinių paslaugų sąskaitas, užtikrinti savalaikį apmokėjimą ir optimalų finansinių srautų valdymą. Energetikos procesų priežiūra: Skaičiuoti ir analizuoti elektros tarifus, rengti mėnesines ir metines ataskaitas, siekiant užtikrinti veiklos pelningumą bei teisinę atitiktį. Sutarčių administravimas: Valdyti nuomos sutarčių nutraukimą ir registraciją, užtikrinant sklandžią teisinę dokumentaciją bei apskaitą. Kaip kandidatuoti: Jeigu esate žmogus, kuris vertina aiškų darbų planą ir geba užtikrinti, kad visi procesai būtų įgyvendinti nepriekaištingai, laukiame jūsų CV el. paštu Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
  • Viena pamaina, Darbas nuotoliniu būdu, galimybė suderinti darbą su asmeniniu gyvenimu ir prisidėti prie įmonės sėkmės. - Pilnas etatas
  • Vilnius

REIKALAVIMAI

Darbo kompiuteriu įgūdžiai, raštvedybos žinios Reikalavimai: Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (pageidautina finansų, apskaitos ar administravimo srityje). Bent 3 metų patirtis finansų valdymo, apskaitos ar administravimo srityje. Rezultatų orientacija: Gebėjimas dirbti savarankiškai ir pasiekti apčiuopiamus rezultatus, kruopščiai prižiūrint procesus ir užtikrinant jų sklandumą. Analitiniai gebėjimai: Gebėjimas tiksliai analizuoti duomenis, nustatyti trūkumus ir taikyti sprendimus. Puikūs organizaciniai įgūdžiai, leidžiantys efektyviai valdyti įvairius procesus vienu metu. Aiški ir profesionali komunikacija, gebėjimas bendradarbiauti su įvairiomis suinteresuotomis šalimis. Patirtis: nuo 3 metų

APIE KOMPANIJĄ

Administravimo ir finansų valdymo specialistas(-ė), UAB "ORITEKA"

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

Registruokis prie randu.lt
Registruokis
Jau turi paskyrą?
Esate darbdavys? Tuomet registruokitės čia.