-
1.550 - 1.850 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, 2 kartus per mėnesį
-
Ieškome atsakingo ir analitiškai mąstančio specialisto, kuris gebėtų užtikrinti įmonės finansinių ir administracinių procesų efektyvumą bei prisidėtų prie mūsų veiklos stabilumo ir augimo. Pagrindinės atsakomybės: Finansinių balansų valdymas: Užtikrinti, kad nuomininkų ir nuomotojų finansiniai balansai būtų tiksliai suderinti, kruopščiai įvertinant visas būtinas išlaidas ir užtikrinant, jog nėra jokių neapmokėtų įsipareigojimų. Sąskaitų administravimas: Efektyviai valdyti sąskaitų perrašymą, užtikrinant savalaikį ir pelningą paslaugų apskaitą, bei tinkamai paskirstyti sąnaudas nuomininkams ir nuomotojams. Atliktų darbų apskaita: Rūpintis visų atliktų darbų aktų surinkimu ir patikrinimu, užtikrinant, kad visi duomenys būtų tikslūs ir įtraukti į sąskaitas arba administracinius dokumentus. Skolų valdymas: Prižiūrėti skolininkų sąrašus, inicijuoti skolų išieškojimo procesus bei užtikrinti, kad būtų taikomos veiksmingos priemonės, apsaugančios nuo finansinių nuostolių. Ataskaitų rengimas ir teikimas: Parengti išsamias ir aiškias ataskaitas apie užstatus, gedimus ir draudimus, užtikrinant lėšų grąžinimą arba kompensavimą bei išlaikant skaidrius finansinius srautus. Komunalinių mokesčių valdymas: Rinkti ir analizuoti komunalinių paslaugų sąskaitas, užtikrinti savalaikį apmokėjimą ir optimalų finansinių srautų valdymą. Energetikos procesų priežiūra: Skaičiuoti ir analizuoti elektros tarifus, rengti mėnesines ir metines ataskaitas, siekiant užtikrinti veiklos pelningumą bei teisinę atitiktį. Sutarčių administravimas: Valdyti nuomos sutarčių nutraukimą ir registraciją, užtikrinant sklandžią teisinę dokumentaciją bei apskaitą. Kaip kandidatuoti: Jeigu esate žmogus, kuris vertina aiškų darbų planą ir geba užtikrinti, kad visi procesai būtų įgyvendinti nepriekaištingai, laukiame jūsų CV el. paštu Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
-
Viena pamaina, Darbas nuotoliniu būdu, galimybė suderinti darbą su asmeniniu gyvenimu ir prisidėti prie įmonės sėkmės. - Pilnas etatas
- Vilnius
REIKALAVIMAI
Darbo kompiuteriu įgūdžiai, raštvedybos žinios Reikalavimai: Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (pageidautina finansų, apskaitos ar administravimo srityje). Bent 3 metų patirtis finansų valdymo, apskaitos ar administravimo srityje. Rezultatų orientacija: Gebėjimas dirbti savarankiškai ir pasiekti apčiuopiamus rezultatus, kruopščiai prižiūrint procesus ir užtikrinant jų sklandumą. Analitiniai gebėjimai: Gebėjimas tiksliai analizuoti duomenis, nustatyti trūkumus ir taikyti sprendimus. Puikūs organizaciniai įgūdžiai, leidžiantys efektyviai valdyti įvairius procesus vienu metu. Aiški ir profesionali komunikacija, gebėjimas bendradarbiauti su įvairiomis suinteresuotomis šalimis. Patirtis: nuo 3 metų
APIE KOMPANIJĄ
Kiti aktualūs darbo pasiūlymai
Registruokis prie randu.lt
Jau turi paskyrą? Spausk ir prisijunk!
Esate darbdavys? Tuomet registruokitės čia.