-
900 - 1.000 EUR į rankas Darbo užmokestis derinamas su kiekvienu kandidatu atskirai pagal patirtį ir kompetenciją.
-
• Darbuotojų dokumentacijos ruošimas, tvarkymas, kontrolė (įdarbinimas, atostogos, darbo sutartys, darbo sutarčių pakeitimai, įsakymai, atleidimas); • Darbo laiko apskaitos žiniaraščių sudarymas, pildymas bei kontrolė; • Darbuotojų iš trečiųjų šalių personalo dokumentų ruošimas, administravimas, kontrolė; • Darbas su Sodros paskyra draudėjui; • A1 pažymėjimų/formų E 101 LT bei kitų su užsieniečiais susijusių dokumentų pildymas, užsakymas bei kontrolė; • Komandiruojamų darbuotojų deklaravimas EU šalių sistemose. • Darbų saugos ir sveikatos kontrolė, tarpininkaujant su šias paslaugas teikiančia kompanija; • Įmonės vidinės komunikacijos valdymas, renginių įmonės darbuotojams organizavimas;
-
Įdomus, dinamiškas, atsakingas darbas Galimybė siūlyti bei įgyvendinti naujas idėjas Draugiška darbo atmosfera
-
08.00 - 17.00 val. - Pilnas etatas
- Kaunas
REIKALAVIMAI
• Aukštasis išsilavinimas; • 2 metų panašaus darbo patirtis; • Puikūs darbo Sodros paskyroje įgūdžiai; • LR Darbo kodekso išmanymas; • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai. • Puiki lietuvių kalba (gramatika, komunikacija); • Bendravimas anglų ir rusų kalbomis; • Greitas, tikslus ir sistemingas darbas su duomenimis ir informacija, gebėjimas laiku atlikti sutartus darbus; • Orientacija į rezultatą, atidumas detalėms; • Puikūs komandinio darbo įgūdžiai. • Savarankiškumas, atsakingumas, iniciatyvumas, komunikabilumas, atidumas, lankstumas;
APIE KOMPANIJĄ
Nostrum AJS – atstovaujame modernioms, dinamiškoms, sėkmingai dirbančioms tarptautinėse rinkose įmonėms. Surandame ir įdarbiname kvalifikuotus darbininkus, įvairių sričių specialistus iš Ukrainos, Baltarusijos ir kt. šalių.