-
1.500 - 1.900 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, 2 kartus per mėnesį
-
-Įmonės dokumentų srautų valdymas: įsakymų, personalo dokumentų, raštų rengimas, sutarčių ir kitų įmonės dokumentų rengimas, registravimas, valdymas ir archyvavimas; -Korespondencijos valdymas: el. pašto ir skambučių koordinavimas; -Biuro ir darbuotojų aprūpinimas reikiamomis priemonėmis, darbo drabužiais; -Įmonei priklausančių transporto priemonių draudimo liudijimų administravimas; -Bendra biuro priežiūra ir tvarkos užtikrinimas; -Pagalba įmonės vadovui ir darbuotojams administraciniais bei organizaciniais klausimais. Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
-
Viena pamaina - Pilnas etatas
- Alytus
SKELBIMAS NEAKTYVUS
REIKALAVIMAI
Turi vairuotojo teises Reikalavimai darbuotojui: -Iniciatyvumas, greita orientacija, atsakingas požiūris į darbą, komunikabilumas. -Raštvedybos, dokumentų rengimo taisyklių išmanymas; -Geri darbo su MS Office programomis įgūždžiai (Excel, Word); -Turėti panašios administracinio darbo patirties. Patirtis: nuo 2 metų
APIE KOMPANIJĄ
Kiti aktualūs darbo pasiūlymai
SKELBIMAS NEAKTYVUS