-
1.600 - 2.200 EUR prieš mokesčius Darbo užmokestis priklausys nuo turimos patirties bei rezultatų.
-
• Klientų aptarnavimas laiškais ir skambučiais švedų kalba; • Švedijos projektų administravimas: mokėjimų tvirtinimas, užsakymų priežiūra ir informavimas apie galimus vėlavimus; • Grąžinimų ir garantinių atvejų tvarkymas, įskaitant pinigų grąžinimus bei transporto organizavimą; • Klientų skundų valdymas ir darbas su mokėjimo sistemomis; • Logistikos procesų koordinavimas su vietiniais kurjeriais.
-
Galimybę dirbti nuotoliniu būdu. Draugišką ir palaikančią darbo aplinką. Profesinio tobulėjimo ir karjeros augimo galimybes. Skanėstų ketvirtadienius.
-
Pilnas etatas
- Visa Lietuva Islandijos pl. 161, Kaunas
REIKALAVIMAI
• Mokate švedų arba norvegų kalbą ir norite šį įgūdį pritaikyti kasdien bendraujant; • Pasižymite puikiais kompiuterinio raštingumo įgūdžiais; • Esate komunikabilus (-i), atsakingas (-a) ir atidus (-i) detalėms; • Turite patirties klientų aptarnavimo srityje arba esate pasirengęs (-usi) tobulėti ir augti šioje srityje.
APIE KOMPANIJĄ
Manpower klientas Įrankiai.lt – tarptautinė įmonė, priklausanti „Verkter“ grupei, žinoma dėl aukštos kokybės įrankių ir darbo įrangos, skirtos profesionalams ir mėgėjams. Bendradarbiaudama su pirmaujančiais gamintojais, įmonė siūlo platų asortimentą, įskaitant rankinius ir elektrinius įrankius, darbo drabužius ir apsaugos priemones. Įmonė išsiskiria savo įsipareigojimu kokybei, inovacijoms ir puikiu klientų aptarnavimu. Šiuo metu ieškome Klientų aptarnavimo specialisto (-ės) (švedų arba norvegų kalba), kuris (-i) prisijungtų prie Įrankiai.lt dinamiškos ir profesionalios komandos, tapdamas (-a) svarbia komandos dalimi, kuriančia aukštos kokybės paslaugas klientams.