-
2.319 - 3.364 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, kartą per mėnesį darbuotojui sutikus
-
Ieškome skaitmeninės rinkodaros specialisto! Ieškome kūrybingo, technologijomis besidominčio ateities profesionalo, kuris prisijungtų prie mūsų profesionalios ir draugiškos komandos. Čia turėsi plačią erdvę kūrybai, galimybę įgyvendinti sprendimus, dalintis inovatyviomis idėjomis, augti, tobulėti, įgyti naujų įgūdžių ir padėti tobulėti kitiems. Kandidatuok - mes laukiame tavęs! Darbo pobūdis: Reklamos kampanijų kūrimas, valdymas ir optimizavimas Google Ads, Meta (Facebook, Instagram) Ads ir TikTok platformose; Kokybiškas įmonių grupės turinio komunikacijos kūrimas ir valdymas socialiniuose tinkluose (Facebook, Linkedin, Instagram),tinklapių valdymas bei administravimas; Raktažodžių tyrimai, tikslinių auditorijų identifikavimas ir segmentavimas; Konkurentų veiksmų monitoringas ir analizė; Reklamos rezultatų analizė, ataskaitų rengimas ir įžvalgų teikimas vidinei komandai; WEB puslapių įgyvendinimas: poreikio analizė, puslapių kūrimas, rezultatų ir efektyvumo analizė; Naujienlaiškių marketingas: planavimas, turinio ruošimas; SEO įgyvendinimas; Pagalba kolegoms: turinio ruošimas, prezentacijų kūrimas, maketavimo darbai; Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
-
Viena pamaina - Pilnas etatas
- Vilnius
REIKALAVIMAI
Darbo kompiuteriu įgūdžiai Turite ne mažiau kaip 2 metų patirtį dirbant su skaitmenine rinkodara: Meta, Google Ads, SEO, PPC (Pay-Per-Click), Google Analytics, Facebook Business Manager, turinio rinkodaros ir kitų internetinių įrankių naudojimo įgūdžiai; Analitiniai įgūdžiai – gebėjimas analizuoti rinkos duomenis, konkurentus, rinkos tendencijas ir daryti strateginius sprendimus pagal surinktą informaciją; Strateginis mąstymas – gebėjimas kurti ilgalaikes rinkodaros strategijas, kurios prisidėtų prie kompanijos augimo ir sėkmės; Projektų valdymas – gebėjimas planuoti, koordinuoti ir sėkmingai įgyvendinti projektus; Komandinio darbo įgūdžiai – gebėjimas dirbti komandoje; Rezultatų orientacija – sugebėjimas siekti konkrečių, pamatuojamų tikslų ir rodiklių (KPI); Kūrybiškumas - esate kūrybiškas (-a) ir gebate pasiūlyti naujas reklamos idėjas; Esate orientuotas (-a) į rezultatą; Privalumai: Aukštasis išsilavinimas (marketingas, reklamos kūrimas, komunikacijos, web puslapių kūrimas, IT ir pan.); Video paruošimas iš pateiktos medžiagos; Naujausių skaitmeninės reklamos tendencijų bei įrankių pritaikymas. Patirtis: nebūtina