-
1.000 - 2.000 EUR į rankas
-
Nuolatinė komunikacija su esamais klientais Pridėtinės vertės kūrimas įmonėje siekiant didinti pardavimus; Derybos su esamais ir potencialiais klientais; Aptarnavimo skyriaus užduočių iškėlimas ir deliagavimas pavaldaus skyriaus darbuotojams; Įmonės atstovavimas klientams; Pardavimo strategijos, verslo pasiūlymų ir viešiųjų pirkimimų vystymas ir organizavimas. Pasiūlymų rengimas, vizitacijos objektuose
-
Lankstų darbo grafiką draugišką ir palaikantį kolektyvą motyvacinę sistemą
-
Pilnas etatas
- Vilnius
SKELBIMAS NEAKTYVUS
REIKALAVIMAI
Inžinerinių sistemų (ŠVOK išmanymas ir darbo patirtis) Patirtis klientų aptarnavimo, pardavimų ar rinkodaros srityje bent 2 m.; Puikūs derybiniai, organizaciniai ir vadovavimo įgūdžiai; Sugebėjimas valdyti didelį srautą informacijos ir išskirti prioritetus; Savarankiškumas, atsakingumas, gebėjimas sklandžiai bendrauti su klientais ir darbuotojais; Mokėti argumentuotai formuoti užduotis ir užtikrinti jų įvykdymą; B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
APIE KOMPANIJĄ
UAB „GEDARTA“ teikia įvairias kondicionierių, rekuperatorių ir kitų tipų vėdinimo sistemų pardavimo, montavimo, remonto paslaugas visoje Lietuvoje.