-
5.000 - 6.600 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, 2 kartus per mėnesį
-
Įmonių grupės buhalterinės apskaitos organizavimas, tvarkymas ir kontrolė pagal verslo poreikius ir teisės aktus; Teisingas mokesčių apskaičiavimas bei optimizavimas; Mokestinių, finansinių ir valdymo ataskaitų rengimas, pateikimas bendrovės vadovams, valstybinėms ir finansų institucijoms; Darbas su įmones audituojančiais auditoriais; Darbas optimizuojant įmonių grupės finansinius procesus; Dalyvavimas grupės įmonių susirinkimuose, konsultavimas finansų, rizikų numatymų ir prevencijos klausimais strateginiame ir taktiniame lygmenyse; Finansinių ir veiklos duomenų rinkimas, sisteminimas ir analizė; Vadovų konsultavimas, pasiūlymų teikimas dėl apskaitos organizavimo klausimų; Strateginių verslo krypčių rengimas ir įgyvendinimas, atsižvelgiant į bendrovės finansines galimybes. Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
-
Viena pamaina - Pilnas etatas
- Vilnius
SKELBIMAS NEAKTYVUS
REIKALAVIMAI
Ne mažesnė nei 2 m. patirtis biuro administravimo srityje; Aukštasis išsilavinimas; Kompiuterinis raštingumas (labai geros MS Office žinios, darbas Excel, Word ir kt. programomis); Darbo etikos, raštvedybos ir dokumentų rengimo taisyklių išmanymas; Puikios anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu); Pozityvumas, aktyvumas, atidumas detalėms, komandiškumas. Privalumai: Rusų kalbos žinios; Vairuotojo pažymėjimas (B kategorija). Patirtis: nebūtina
APIE KOMPANIJĄ
Kiti aktualūs darbo pasiūlymai
SKELBIMAS NEAKTYVUS