-
1.100 - 1.800 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, kartą per mėnesį darbuotojui sutikus
-
Esame tarptautinė telekomunikacijų įmonė ir ieškome klientų aptarnavimo vadybininko (-ės), norinčio (-s) tapti mūsų komandos dalimi. Darbo pobūdis: profesionalus esamų ir naujų verslo klientų aptarnavimas, konsultavimas ir pagalba sprendžiant iškilusius klausimus, tinkamų sprendimų paieška, atsižvelgiant į kliento poreikius, aktyvus bendradarbiavimas su kitais skyriais, įsitraukimas į vidinius projektus, susijusius su klientų patirties gerinimu. Jei esi iniciatyvus, komunikabilus ir ieškai savirealizacijos galimybių, susisiek! Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
-
Dvi pamainos, Dirbame su klientais iš įvairių šalių skirtingose laiko juostose, todėl yra dvi darbo pamainos: rytinė ir popietinė. - Pilnas etatas
- Šiauliai
SKELBIMAS NEAKTYVUS
REIKALAVIMAI
Labai geros anglų kalbos žinios (papildomos kalbos mokėjimas – privalumas), greitas informacijos įsisavinimas, orientacija į rezulltatus, noras augti ir tobulėti, motyvacija ir pozityvumas. Patirtis: nebūtina
APIE KOMPANIJĄ
Kiti aktualūs darbo pasiūlymai
SKELBIMAS NEAKTYVUS