-
1.325 - 1.485 EUR prieš mokesčius plius kintama atlygio dalis už pasiektus rezultatus.
-
Esamų įmonės klientų (B2B) Vokietijos rinkoje aptarnavimas. Klientų užsakymų valdymas ir administravimas. Bendradarbiavimas su kolegomis ir klientais sprendžiant kasdienines situacijas. Klientų kasdieninių poreikių analizė, konsultavimas telefonu, e-paštu ir kt. Pastovaus ryšio su klientais palaikymas.
-
Galimybių ir iššūkių kupiną darbą inovatyvioje ir rinkoje pirmaujančioje įmonėje. Vakarų standartus atitinkančią darbo aplinką ir profesionalų komandą. Papildomų naudų paketą.
-
1 etatas - Pilnas etatas
- Kaunas
REIKALAVIMAI
Labai geros vokiečių kalbos žinios raštu ir žodžiu. Sėkminga panašaus darbo patirtis. Geros anglų, rusų kalbos žinios (privalumas). Aukštasis išsilavinimas (privalumas). Orientacija į klientą, įtaigumas, atkaklumas ir atsakingumas. Puikūs bendravimo ir klientų aptarnavimo įgūdžiai. Gebėjimas organizuoti savo veiklą tiek komandoje, tiek ir savarankiškai. Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Microsoft Office paketas).
APIE KOMPANIJĄ
UAB "Aurika" - yra kūrybingų, ambicingų ir patyrusių spaudos ekspertų komanda. 29-ąjį įmonės gimtadienį šventė 400 darbuotojų. Apie ketvirtadalis jų kartu dirba daugiau kaip 10 metų - dalinasi patirtimi su kolegomis ir pirkėjais, vysto naujus projektus ir rinkas, nuolat mokosi ir lavina įgūdžius. Tai leidžia bendrovei pelnyti Lietuvos ir Europos pirkėjų pasitikėjimą, siekti ambicingų tikslų, kurti saugią aplinką verslo partneriams ir įmonės darbuotojams. Šiuo metu įmonė plečiasi ir ieško naujo komandos nario