BIURO ADMINISTRATORIUS (-Ė)

  • 500 - 700 EUR į rankas o Darbo užmokestį priklausantį nuo rezultatų;
  • Biuro veiklos organizavimas; Komunikacijos ir informacinių srautų valdymas; Įmonės dokumentų ruošimas, sisteminimas, bei integravimas; Dokumentų valdymo sistemos administravimas ir valdymas; Personalo dokumentų tvarkymas; Tiekėjų paieška ir atranka pagal įmonės poreikį; Įmonės interneto puslapio, facebook ir kt. įmonės socialinių paskyrų administravimas; Įmonės renginių ir švenčių organizavimas; Kitos administracinės ir organizacinės užduotys; Ataskaitų teikimas tiesioginiam vadovui; Asistavimas įmonės vadovui.
  • Apmokymai Karjeros perspektyvas Draugiškas kolektyvas
  • 9-18 - Pilnas etatas
  • Vilnius
SKELBIMAS NEAKTYVUS

REIKALAVIMAI

Noras dirbti dokumentų ir komunikacijos valdymo srityje; Aukštesnysis ar aukštasis išsilavinimas; Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai bei raštvedybos taisyklių išmanymas; Reprezentatyvumas, komunikabilumas, diplomatiškumas, atsakingumas, pozytivumas ir greita orientacija; B kategorija.

APIE KOMPANIJĄ

Nuo 2012-ųjų esame sėkmingai dirbanti įmonė. Mūsų tikslas – suteikti kokybiškas ir operatyvias kasos aparatų priežiūros paslaugas klientams. Esame mobili, daugiau kaip dvylikos metų patirtį šioje srityje turinčių specialistų komanda. Galime užtikrinti techninę ir konsultacinę pagalba reikiamu laiku reikiamoje vietoje. Pagrindinės veiklos kryptys – prekyba POS sistemomis ir kasos aparatais, garantinė ir po garantinė priežiūra, prekyba elektroninėmis svarstyklėmis, kasos juostomis, duomenų kaupikliais ir kita prekybine įranga.

BIURO ADMINISTRATORIUS (-Ė), UAB ČEKIS

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

SKELBIMAS NEAKTYVUS