ADMINISTRATORĖ/PARDAVIMŲ VADYBININKO asistenė (as)

  • 1.450 - 1.800 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, 2 kartus per mėnesį
  • Rūpintis tinkama ir tvarkinga biuro aplinka, kurioje visi jaučiasi komandoje ir motyvuotai; Padėti kolegoms įvairiais organizaciniais klausimais, asistuoti biuro svečiams; Atlikti kitas vadovų pavestas užduotis; Ruošti įvairius dokumentus ir registruoti juos bei vykdyti prekių likučių savailaikį stebėjimą. Analizuoti klientų poreikius bei profesionaliai juos konsultuoti; Ruošti pasiūlymus verslo klientams ir sudaryti sutartis su jais; Palaikyti ir vystyti ilgalaikius ryšius su esamais klientais; Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
  • Viena pamaina - Pilnas etatas
  • Vilnius
SKELBIMAS NEAKTYVUS

REIKALAVIMAI

Turi analogiškos darbo patirties (patirtis B2B pardavimuose privalumas); Turi puikius komunikacijos ir bendradarbiavimo įgūdžius; Esi orientuota (-s) į klientą, bendrų įmonės tikslų siekimą, turi stiprų atsakomybės jausmą, esi iniciatyvus ir motyvuotas siekti tikslų; Gebi komunikuoti anglų/rusų kalba (privalumas). Patirtis: iki 1 metų

APIE KOMPANIJĄ

ADMINISTRATORĖ/PARDAVIMŲ VADYBININKO asistenė (as), UAB ČEKIS

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

SKELBIMAS NEAKTYVUS
SKELBIMAS NEAKTYVUS