ADMINISTRATORĖ/PARDAVIMŲ VADYBININKO asistenė (as)

  • 1.450 - 1.800 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, 2 kartus per mėnesį
  • Rūpintis tinkama ir tvarkinga biuro aplinka, kurioje visi jaučiasi komandoje ir motyvuotai; Padėti kolegoms įvairiais organizaciniais klausimais, asistuoti biuro svečiams; Atlikti kitas vadovų pavestas užduotis; Ruošti įvairius dokumentus ir registruoti juos bei vykdyti prekių likučių savailaikį stebėjimą. Analizuoti klientų poreikius bei profesionaliai juos konsultuoti; Ruošti pasiūlymus verslo klientams ir sudaryti sutartis su jais; Palaikyti ir vystyti ilgalaikius ryšius su esamais klientais; Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
  • Viena pamaina - Pilnas etatas
  • Vilnius

REIKALAVIMAI

Turi analogiškos darbo patirties (patirtis B2B pardavimuose privalumas); Turi puikius komunikacijos ir bendradarbiavimo įgūdžius; Esi orientuota (-s) į klientą, bendrų įmonės tikslų siekimą, turi stiprų atsakomybės jausmą, esi iniciatyvus ir motyvuotas siekti tikslų; Gebi komunikuoti anglų/rusų kalba (privalumas). Patirtis: iki 1 metų

APIE KOMPANIJĄ

ADMINISTRATORĖ/PARDAVIMŲ VADYBININKO asistenė (as), UAB ČEKIS

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

Registruokis prie randu.lt
Registruokis
Jau turi paskyrą?
Esate darbdavys? Tuomet registruokitės čia.