Personalo administravimo specialistė (-as) Vilniuje (PLC Ozas)

  • 800 - 800 EUR į rankas
  • • Dokumentacijos, susijusios su darbuotojų įdarbinimu/atleidimu, atostogomis, komandiruotėmis ir kitais neatvykimais ruošimas, darbuotojų asmens bylų tvarkymas; • Darbo laiko apskaitos žiniaraščių pildymas, darbo grafikų sudarymas ir tikrinimas; • Įmonės vidaus dokumentų ruošimas (įsakymai, raštai ir pan.), sisteminimas ir archyvavimas; • Darbų saugos administravimas.
  • - Pilnas etatas
  • Vilnius
SKELBIMAS NEAKTYVUS

REIKALAVIMAI

• Norėti augti ir atkakliai siekti užsibrėžtų tikslų įgyvendinimo; • Būti bendradarbiavimo guru; • Turėti 1 metų darbo patirties Personalo administravimo srityje; • Turėti praktinės patirties dirbant Navision (Microsoft Dynamics) programa (būtų didelis privalumas); • Būti susipažinus su LR teisės aktais, reglamentuojančiais darbo santykius, suminę darbo laiko apskaitą; • Turėti labai gerus darbo su MS Office įgūdžius.

APIE KOMPANIJĄ

BARBORA – didžiausia maisto ir kitų kasdienių prekių elektroninė parduotuvė Lietuvoje. Šią elektroninę parduotuvę valdanti UAB „Barbora“ siekia pritraukti įvairių sričių profesionalus, kurie norėtų prisidėti prie įmonės sėkmės ir įgyti vertingos darbo patirties. Atsiliepdami į karjeros skelbimą ir pateikdami savo CV, Jūs patikite BARBORA, UAB savo asmens duomenis. Išsamią informaciją apie mūsų vykdomą kandidatų asmens duomenų tvarkymą, apie tai, kokius kandidatų duomenis mes renkame ir tvarkome, kam juos naudojame, kiek laiko saugome ir kt., mes pateikiame Kandidatų asmens duomenų privatumo politikoje, su kuria galite susipažinti www.barbora.lt/info/karjera.

Personalo administravimo specialistė (-as) Vilniuje (PLC Ozas), UAB "Barbora"

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

SKELBIMAS NEAKTYVUS