MARKETINGO SPECIALISTAS (-Ė)

  • 1.900 - 2.650 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, kartą per mėnesį darbuotojui sutikus
  • įmonių grupės įvaizdžio ir pardavimų skatinimo strategijos kūrimas, planavimas ir įgyvendinimas; B2B rinkodaros kampanijų planavimas, inicijavimas ir įgyvendinimas, rezultatų ir efektyvumo analizė; skaitmeninės rinkodaros planavimas ir organizavimas, biudžetų skirstymas, rezultatų matavimas, analizė (Google Ads, Meta ir kt.); kokybiškas įmonių grupės turinio komunikacijos kūrimas ir valdymas socialiniuose tinkluose (Facebook, Linkedin, Instagram), tinklapių valdymas bei administravimas; naujienlaiškių marketingas: planavimas, turinio ruošimas; klientų duomenų bazės formavimas, segmentavimas, aktualizavimas ir duombazės didinimas; klientų duomenų bazės formavimas, segmentavimas, aktualizavimas ir duombazės didinimas; parodų, renginių bei kitų rinkodaros ir komunikacijos projektų įgyvendinimas; rėmimo priemonių planavimas, gamybos koordinavimas, bendradarbiaujant su išorės partneriais. Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
  • Viena pamaina, galimybė dirbti nuotoliniu būdu, lankstus darbo grafikas pagal susitarimą - Pilnas etatas
  • Klaipėda

REIKALAVIMAI

Darbo kompiuteriu įgūdžiai Analitiniai įgūdžiai – gebėjimas analizuoti rinkos duomenis, konkurentus, rinkos tendencijas ir daryti strateginius sprendimus pagal surinktą informaciją; Strateginis mąstymas – gebėjimas kurti ilgalaikes rinkodaros strategijas, kurios prisidėtų prie kompanijos augimo ir sėkmės; Skaitmeninės rinkodaros išmanymas – socialinių tinklų, SEO, PPC (Pay-Per-Click), turinio rinkodaros ir kitų internetinių įrankių naudojimo įgūdžiai; Projektų valdymas – gebėjimas planuoti, koordinuoti ir sėkmingai įgyvendinti rinkodaros kampanijas; Dėmesys detalėms – smulkmeniškas požiūris į darbą, siekiant užtikrinti, kad rinkodaros kampanijos būtų nepriekaištingos; Komandinio darbo įgūdžiai – gebėjimas dirbti su skirtingais skyriais, ypač pardavimų, produktų ir komunikacijos komandomis; ​Rezultatų orientacija – sugebėjimas siekti konkrečių, pamatuojamų tikslų ir rodiklių (KPI). Smagūs privalumai: Darbas su Adobe Photoshop, Canva ir/arba kitais grafiniais redaktoriais; Iniciatyvumas bei noras tobulėti ir padaryti "extra mile" savo veikloje; Rusų ir/arba kitų užsienio kalbų žinios. Patirtis: iki 1 metų

APIE KOMPANIJĄ

MARKETINGO SPECIALISTAS (-Ė), UAB Baltijos pervežimai

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

Registruokis prie randu.lt
Registruokis
Jau turi paskyrą?
Esate darbdavys? Tuomet registruokitės čia.