-
1.900 - 2.650 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, kartą per mėnesį darbuotojui sutikus
-
įmonių grupės įvaizdžio ir pardavimų skatinimo strategijos kūrimas, planavimas ir įgyvendinimas; B2B rinkodaros kampanijų planavimas, inicijavimas ir įgyvendinimas, rezultatų ir efektyvumo analizė; skaitmeninės rinkodaros planavimas ir organizavimas, biudžetų skirstymas, rezultatų matavimas, analizė (Google Ads, Meta ir kt.); kokybiškas įmonių grupės turinio komunikacijos kūrimas ir valdymas socialiniuose tinkluose (Facebook, Linkedin, Instagram), tinklapių valdymas bei administravimas; naujienlaiškių marketingas: planavimas, turinio ruošimas; klientų duomenų bazės formavimas, segmentavimas, aktualizavimas ir duombazės didinimas; klientų duomenų bazės formavimas, segmentavimas, aktualizavimas ir duombazės didinimas; parodų, renginių bei kitų rinkodaros ir komunikacijos projektų įgyvendinimas; rėmimo priemonių planavimas, gamybos koordinavimas, bendradarbiaujant su išorės partneriais. Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
-
Viena pamaina, galimybė dirbti nuotoliniu būdu, lankstus darbo grafikas pagal susitarimą - Pilnas etatas
- Klaipėda
REIKALAVIMAI
Darbo kompiuteriu įgūdžiai Analitiniai įgūdžiai – gebėjimas analizuoti rinkos duomenis, konkurentus, rinkos tendencijas ir daryti strateginius sprendimus pagal surinktą informaciją; Strateginis mąstymas – gebėjimas kurti ilgalaikes rinkodaros strategijas, kurios prisidėtų prie kompanijos augimo ir sėkmės; Skaitmeninės rinkodaros išmanymas – socialinių tinklų, SEO, PPC (Pay-Per-Click), turinio rinkodaros ir kitų internetinių įrankių naudojimo įgūdžiai; Projektų valdymas – gebėjimas planuoti, koordinuoti ir sėkmingai įgyvendinti rinkodaros kampanijas; Dėmesys detalėms – smulkmeniškas požiūris į darbą, siekiant užtikrinti, kad rinkodaros kampanijos būtų nepriekaištingos; Komandinio darbo įgūdžiai – gebėjimas dirbti su skirtingais skyriais, ypač pardavimų, produktų ir komunikacijos komandomis; Rezultatų orientacija – sugebėjimas siekti konkrečių, pamatuojamų tikslų ir rodiklių (KPI). Smagūs privalumai: Darbas su Adobe Photoshop, Canva ir/arba kitais grafiniais redaktoriais; Iniciatyvumas bei noras tobulėti ir padaryti "extra mile" savo veikloje; Rusų ir/arba kitų užsienio kalbų žinios. Patirtis: iki 1 metų