-
800 - 1.000 EUR į rankas Priklauso nuo patirties
-
Įmonės buhalterinės apskaitos vedimas ir tvarkymas; Finansinių, mokestinių ataskaitų, deklaracijų ruošimas bei pateikimas Mokesčių deklaravimas; Personalo dokumentų tvarkymas; Prekių pajamavimas; Sąskaitų išrašymas; Kasos operacijų vedimas ir priežiūra; Valdymo ataskaitų vadovams formavimas; Mokėjimų kontrolė; Dokumentacijos, įmonės sutarčių su klientais ir tiekėjais tarkymas;
-
Geras kolektyvas Puiki atmosfera Galimybė tobulėti
-
8 - 17 - Pilnas etatas
- Vilnius
SKELBIMAS NEAKTYVUS
REIKALAVIMAI
Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (apskaitos, finansų valdymo srityje); Buhalterinės apskaitos standartų išmanymas, nuolatinis domėjimasis pokyčiais; Bent 2 metų patirtis buhalterinės apskaitos vedime; Atsakingumas, kruopštumas, sąžiningumas, pozityvumas, noras tobulėti; Kompiuterinis raštingumas; Mokėjimas dirbti buhalterine programa 9o būtų privalumas;
APIE KOMPANIJĄ
Personalo paieškos, atrankos ir valdymo įmonė "AM Konsultavimas" ieško savo klientui buhalterės / adminstratorės. P.S. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Ačiū už supratingumą