-
900 EUR į rankas Atlyginimas priklauso nuo kandidatų turimos patirties ir kompetencijų.
-
Mūsų klientė – Europos mastu žinoma tiekimo įmonė, bendradarbiaujanti su pramonės ir medicinos įrangos gamintojais ir siūlanti pažangiausius sprendimus savo klientams. Šiuo metu prie savo komandos kviečiama (-s) prisijungti užsakymų koordinatorė (-ius), kuri (-s) bus atsakinga (-s) už: - Komercinių pasiūlymų rengimą pagal klientų užklausas; - Bendravimą su gamintojais; - Įmonės vidinės sistemos ir kainynu naudojimu siekiant geriausio pasiūlymo klientuil - Nuolatinį bendradarbiavimą su vadovu.
-
- Galimybę mokytis iš savo srities ekspertų; - Draugišką ir paslaugų kolektyvą, kuriame būsite įvertintas (-a); - Ypatingą patirtį prisidedant prie įmonės veiklos procesų; - Atlygį, priklausantį nuo Jūsų patirties ir kompetencijų.
-
I-V, 8-17 val. - Pilnas etatas
- Vilnius
REIKALAVIMAI
- Labai geros anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu); - Panašaus darbo patirtis; - Darbo MS Excel įgūdžiai; - Greita orientacija, analitiškumas ir diplomatiškumas; - Aukštasis išsilavinimas vadybos ar inžinerijos srityse – privalumas.
APIE KOMPANIJĄ
ADVANTUS yra personalo paslaugų verslui įmonė. Advantus įmonių grupė veikia Baltijos šalyse: Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Grupės pavadinimas ADVANTUS yra kilęs iš anglų kalbos žodžio “Advantage” - pranašumas. Mūsų misija - būti tiltu, operatyviai sujungiančiu darbdavius ir dirbti norinčius žmones. ADVANTUS teikiamos paslaugos yra šios: - Laikinasis įdarbinimas (personalo darbo nuoma); - Įvairių pareigybių darbuotojų paieška ir atranka; - Darbuotojų testavimo ir vertinimo paslaugos; - Karjeros pasikeitimo (outplacement) konsultacijos.