-
1.400 EUR prieš mokesčius Atlyginimo dydis priklauso nuo patirties ir kompetencijų.
-
Mūsų klientė – pramonės ir medicinos įrangos komponentų tiekimo įmonė, vykdanti pardavimų veiklą visame pasaulyje. Šiuo metu ieškome pardavimų asistentės (-o) eksporto projektų vystymui. Siekiant aukščiausios aptarnavimo kokybės ir ilgalaikės partnerystės su klientais, Jūsų pagrindinės darbo užduotys bus: - Komercinių pasiūlymų rengimas pagal klientų užklausas; - Bendravimas su gamintojais dėl komponentų geriausių kainų užtikrinimo; - Naudojimasis CRM ir kainynais, siekiant parinkti geriausią pasiūlymą klientui; - Nuolatinis bendradarbiavimas su vadovu.
-
- Unikalią patirtį šiuolaikiškoje kompanijoje; - Draugišką ir paslaugų kolektyvą, kuriame būsite įvertintas (-a); - Galimybę mokytis iš savo srities ekspertų; - Atlygį, priklausantį nuo Jūsų patirties ir kompetencijų.
-
I-V 8-17 val. - Pilnas etatas
- Vilnius Viršuliškės
REIKALAVIMAI
- Labai geros anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu); - Panašaus darbo patirtis; - Darbo MS Excel įgūdžiai; - Greita orientacija, analitiškumas ir diplomatiškumas; - Aukštasis išsilavinimas vadybos ar inžinerijos srityse – privalumas.
APIE KOMPANIJĄ
ADVANTUS yra personalo paslaugų verslui įmonė. Advantus įmonių grupė veikia Baltijos šalyse: Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Grupės pavadinimas ADVANTUS yra kilęs iš anglų kalbos žodžio “Advantage” - pranašumas. Mūsų misija - būti tiltu, operatyviai sujungiančiu darbdavius ir dirbti norinčius žmones. ADVANTUS teikiamos paslaugos yra šios: - Laikinasis įdarbinimas (personalo darbo nuoma); - Įvairių pareigybių darbuotojų paieška ir atranka; - Darbuotojų testavimo ir vertinimo paslaugos; - Karjeros pasikeitimo (outplacement) konsultacijos.