-
700 EUR į rankas
-
Mūsų klientė - gamtinių dujų ir elektros energijos tiekimu užsiimanti bendrovė, šiuo metu prie savo draugiško ir profesionalaus kolektyvo terminuotam projektui kviečia prisijungti klientų aptarnavimo vadybininką (-ę), kurio (-ios) pagrindinės darbo funkcijos bus: - Klientų užklausų sprendimas, bendraujant su klientais telefonu bei raštu; - Bendradarbiavimas su kolegomis ir vadovais, siekiant pagerinti teikiamų paslaugų kokybę; - Svarbios informacijos saugojimas, reikalingos ataskaitų ruošimui. Darbo grafikas: a) I-IV, 8:00 -17:00 val., V, 8:00 -16:00 val.; b) I-IV, 7:30 -16:30 val., V, 7:30 -15:30 val. Darbo vieta: Laisvės pr., Vilnius. Praėjus 5 darbo dienų apmokymus biure, yra galimybė dirbti nuotoliniu būdu. Projekto trukmė: 2022-07-01 iki 2022-12-31 su galimybe sutartį tęsti.
-
Įmonė siūlo: - Įžanginius apmokymus prieš pradedant darbą; - Galimybę rinktis darbo laiką (penktadieniais darbas vyksta valandą trumpiau); - Šiuolaikiškai įrengtą ofisą; - Motyvuojančią darbo atmosferą.
-
Pilnas etatas
- Vilnius
REIKALAVIMAI
- Gebėjimas efektyviai komunikuoti, atsakingumas; - Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office); - Puikios lietuvių kalbos žinios raštu ir žodžiu; - Patirtis klientų aptarnavimo srityje - didelis privalumas.
APIE KOMPANIJĄ
ADVANTUS yra personalo paslaugų verslui įmonė. Advantus įmonių grupė veikia Baltijos šalyse: Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Grupės pavadinimas ADVANTUS yra kilęs iš anglų kalbos žodžio “Advantage” - pranašumas. Mūsų misija - būti tiltu, operatyviai sujungiančiu darbdavius ir dirbti norinčius žmones. ADVANTUS teikiamos paslaugos yra šios: - Laikinasis įdarbinimas (personalo darbo nuoma); - Įvairių pareigybių darbuotojų paieška ir atranka; - Darbuotojų testavimo ir vertinimo paslaugos; - Karjeros pasikeitimo (outplacement) konsultacijos.