-
800 - 850 EUR į rankas Atlyginimo didėjimas po bandomojo laikotarpio.
-
Mūsų klientė – nekilnojamojo turto projektų vystymo bendrovė, prie savo komandos nekilnojamojo turto valdymo ir kokybės departamente kviečia prisijungti NT administracijos asistentą (-ę), kurio (-ios) pagrindinės darbo funkcijos bus: - bendravimas su klientais – įeinančių užklausų registravimas ir sprendimas (el. paštu ir telefonu); - pagalba organizuojant departamento veiklą ir susitikimus; - administraciniai darbai, sąskaitų administravimas, ataskaitų rengimas.
-
- šiuolaikiška darbo vieta Ozo g.; - hibridinio darbo galimybė arba derinimas su studijomis; - darbo užmokestis, priklausantis nuo kompetencijų; - karjeros galimybės vienoje iš NT projektų lyderių; - profesionali ir palaikanti komanda.
-
I-V, 8:00 - 17:00 - Pilnas etatas
- Vilnius
SKELBIMAS NEAKTYVUS
REIKALAVIMAI
- aukštasis išsilavinimas (techninė-inžinerinė sritis – privalumas); - gebėjimas savarankiškai organizuoti bei planuoti savo darbą; - geri darbo kompiuteriu įgūdžiai; - panašaus darbo patirtis – privalumas.
APIE KOMPANIJĄ
ADVANTUS yra personalo paslaugų verslui įmonė. Advantus įmonių grupė veikia Baltijos šalyse: Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Grupės pavadinimas ADVANTUS yra kilęs iš anglų kalbos žodžio “Advantage” – pranašumas. Advantus logotipe rašome „Personnel Advantage“, nes čia dirbantys žmonės kuria pranašumą mūsų klientams ir užsakovams. Mūsų misija – būti tiltu, operatyviai sujungiančiu darbdavius ir dirbti norinčius žmones.