Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) (telefonu)

  • 700 EUR į rankas (6,30 €/val. neatskaičius mokesčių)
  • Renkama komanda laikinam darbui siuntų terminale! Darbas 1-3 mėn. ar ilgiau! Pagrindinės atsakomybės: - Bendravimas su klientais telefonu ir elektroniniu paštu; - Klientų konsultavimas, svarbios informacijos suteikimas; - Probleminių situacijų valdymas ir sprendimas. Darbo laikas: - I-V nuo 09:00 val. iki 19:00 val., savaitgaliai laisvi Darbo vieta: - Terminalo g., Kauno LEZ
  • - Sezoninį darbą; - Esi atsakingas (-a), sąžiningas (-a); - Punktualus (-i); - Gebi spręsti problemines situacijas; - Turi patirties klientų aptarnavimo srityje (privalumas).
  • Pilnas etatas
  • Kaunas
SKELBIMAS NEAKTYVUS

REIKALAVIMAI

- Greitai mokaisi; - Esi atsakingas (-a), sąžiningas (-a); - Punktualus (-i); - Gebi spręsti problemines situacijas; - Turi patirties klientų aptarnavimo srityje (privalumas).

APIE KOMPANIJĄ

UAB „Advantus“ UAB „Advantus“ ADVANTUS yra personalo paslaugų verslui įmonė. Advantus įmonių grupė veikia Baltijos šalyse: Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Grupės pavadinimas ADVANTUS yra kilęs iš anglų kalbos žodžio “Advantage” - pranašumas. Mūsų misija - būti tiltu, operatyviai sujungiančiu darbdavius ir dirbti norinčius žmones. ADVANTUS teikiamos paslaugos yra šios: - Laikinasis įdarbinimas (personalo darbo nuoma); - Įvairių pareigybių darbuotojų paieška ir atranka; - Darbuotojų testavimo ir vertinimo paslaugos; - Karjeros pasikeitimo (outplacement) konsultacijos.

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) (telefonu), UAB Advantus

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

SKELBIMAS NEAKTYVUS