Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) (telefonu)

  • 700 EUR į rankas Nuo 6,30 €/val. neatskaičius mokesčių.
  • Renkama komanda laikinam darbui siuntų terminale! Darbo pradžia nuo rugpjūčio 2 d. Pagrindinės atsakomybės: - Klientų konsultavimas telefonu ir elektroniniu paštu; - Probleminių situacijų sprendimas. Darbo grafikas lankstus, slenkantis: - Nuo 09:00 val. iki 19:00 val. Darbo vieta: - Terminalo g., Kauno LEZ
  • - Sezonins darbas; - Įdomi patirtis; - Draugiška komanda.
  • Pilnas etatas
  • Kaunas
SKELBIMAS NEAKTYVUS

REIKALAVIMAI

- Greitai mokaisi; - Esi atsakingas (-a), sąžiningas (-a); - Punktualus (-i); - Gebi spręsti problemines situacijas; - Gali dirbti nurodytomis pamainomis.

APIE KOMPANIJĄ

ADVANTUS yra personalo paslaugų verslui įmonė. Advantus įmonių grupė veikia Baltijos šalyse: Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Grupės pavadinimas ADVANTUS yra kilęs iš anglų kalbos žodžio “Advantage” - pranašumas. Mūsų misija - būti tiltu, operatyviai sujungiančiu darbdavius ir dirbti norinčius žmones. ADVANTUS teikiamos paslaugos yra šios: -Laikinasis įdarbinimas (personalo darbo nuoma); -Įvairių pareigybių darbuotojų paieška ir atranka; -Darbuotojų testavimo ir vertinimo paslaugos; -Karjeros pasikeitimo (outplacement) konsultacijos.

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) (telefonu), UAB Advantus

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

SKELBIMAS NEAKTYVUS