Klientų aptarnavimo specialistas

  • 390 - 460 EUR į rankas
  • Tarptautinė kompanija, tiekianti geriamąjį vandenį ir kavą įmonėms bei privatiems klientams, kviečia prie komandos prisijungti kolegę (-ą), kurios (-o) pagrindinės atsakomybė bus santykių su esamais klientais palaikymas: skambučiai telefonu, klientų poreikių išsiaiškinimas, įmonės teikiamų paslaugų ir prekių pristatymas, užsakymų priėmimas.
  • Galimybę sudaryti individualų darbo grafiką; Stabilų darbą besiplečiančioje tarptautinėje kompanijoje; Draugišką ir šiuolaikišką darbo aplinką.
  • Dirbama nuo 3 iki 7,5 val. per dieną, tarp 8:30-16:30. Sudaromas individualus darbo grafikas, dirbama apie 20-25 val./sav. - Pusė etato
  • Vilnius
SKELBIMAS NEAKTYVUS

REIKALAVIMAI

Komunikabilumas; Greita orientacija; Taisyklinga lietuvių kalba; Sėkminga darbo patirtis telemarketingo srityje – privalumas.

APIE KOMPANIJĄ

Mūsų klientė - visos Europos mastu žinoma įmonė, teikianti kavos ir geriamojo vandens produkciją bei paslaugas Lietuvoje ir už jos ribų. Įmonė gyvuoja daugiau negu 20 metų, nuolatos atnaujina esamus pasiūlymus ir užtikrina aukščiausia paslaugų kokybę esamiems klientams.

Klientų aptarnavimo specialistas , UAB Advantus

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

+370 670 45555
SKELBIMAS NEAKTYVUS