-
680 EUR į rankas
-
Mūsų klientė - gamtinių dujų ir elektros energijos tiekimu užsiimanti bendrovė, šiuo metu prie savo draugiško ir profesionalaus kolektyvo kviečia prisijungti klientų aptarnavimo vadybininką (-ę), kurio (-ios) pagrindinės darbo funkcijos bus: - Klientų užklausų sprendimas, bendraujant su klientais telefonu bei raštu; - Bendradarbiavimas su kolegomis ir vadovais, siekiant pagerinti teikiamų paslaugų kokybę; - Svarbios informacijos saugojimas, reikalingos ataskaitų ruošimui. Darbo vieta: Laisvės pr., Vilnius. Yra galimybė dirbti nuotoliniu būdu.
-
Įmonė siūlo: - Įžanginius apmokymus prieš pradedant darbą; - Galimybę rinktis darbo laiką (penktadieniais darbas vyksta valandą trumpiau); - Šiuolaikiškai įrengtą ofisą; - Motyvuojančią darbo atmosferą.
-
Darbo grafikas: a) I-IV 8-17 val.; V 8-16 val.; b) I-IV 7:30-16:30 val.; V 7:30-15:30 val. - Pilnas etatas
- Vilnius
SKELBIMAS NEAKTYVUS
REIKALAVIMAI
- Gebėjimas efektyviai komunikuoti, atsakingumas; - Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office); - Puikios lietuvių kalbos žinios raštu ir žodžiu; - Patirtis klientų aptarnavimo srityje - didelis privalumas.
APIE KOMPANIJĄ
ADVANTUS yra personalo paslaugų verslui įmonė. Advantus įmonių grupė veikia Baltijos šalyse: Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Grupės pavadinimas ADVANTUS yra kilęs iš anglų kalbos žodžio “Advantage” – pranašumas. Advantus logotipe rašome „Personnel Advantage“, nes čia dirbantys žmonės kuria pranašumą mūsų klientams ir užsakovams. Mūsų misija – būti tiltu, operatyviai sujungiančiu darbdavius ir dirbti norinčius žmones.