-
1.000 - 1.200 EUR į rankas Darbo užmokestis priklauso nuo turimos patirties ir prisiimtų vykdyti atsakomybių.
-
Mūsų klientė – nepriekaištingos reputacijos buhalterinės apskaitos ekspertų komanda, teikianti apskaitos ir dokumentų archyvavimo paslaugas. Šiuo metu įmonė prie savo komandos kviečia prisijungti aktyvią (-ų) ir motyvuotą darbui buhalterę (-į). Darbo funkcijos: - Paskirtų įmonių apskaitos vedimas nuo pirminių dokumentų iki finansinės atskaitomybės sudarymo; - Statistinių ataskaitų ir deklaracijų rengimas bei pateikimas valstybinėms institucijoms; - Pirkimų-pardavimų operacijų apskaitos priežiūra; - Bankinių operacijų kontrolė ir apskaita; - Kitų apskaitos užduočių atlikimas.
-
Kelionės išlaidų į darbą kompensacija, papildomas sveikatos draudimas. Ilgalaikis darbas stabilioje įmonėje, veikiančioje daugiau nei 20 metų. Jaunatviškas, veržlus ir profesionalų kolektyvą; Galimybė tobulėti buhalterinės apskaitos srityje, palaikantis vadovas ir kolegos Modernus ofisas Verkių g. Šiaurės Miestelyje. Vykdant vyr. buhalterio funkcijas - galimybė turėti asistentą (-ę);
-
Pilnas etatas
- Vilnius Verkių g.
REIKALAVIMAI
- Aukštasis išsilavinimas finansų ir/ar apskaitos srityje; - 1-2 metų analogiško darbo patirtis; - LR teisės aktų, reglamentuojančių apskaitą, išmanymas; - Atsakingumas, kruopštumas bei savarankiškumas; - Noras tobulėti buhalterinės apskaitos srityje; - Anglų kalbos žinios – privalumas; - Programos Rivilė išmanymas – didelis privalumas.
APIE KOMPANIJĄ
ADVANTUS yra personalo paslaugų verslui įmonė. Advantus įmonių grupė veikia Baltijos šalyse: Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Grupės pavadinimas ADVANTUS yra kilęs iš anglų kalbos žodžio “Advantage” - pranašumas. Mūsų misija - būti tiltu, operatyviai sujungiančiu darbdavius ir dirbti norinčius žmones. ADVANTUS teikiamos paslaugos yra šios: Laikinasis įdarbinimas (personalo darbo nuoma); Įvairių pareigybių darbuotojų paieška ir atranka; Darbuotojų testavimo ir vertinimo paslaugos; Karjeros pasikeitimo (outplacement) konsultacijos.