-
1.800 - 2.200 EUR prieš mokesčius
-
Mūsų klientė – veržli ir jaunatviška įmonė šiuo metu visą savo dėmesį skirianti inovatyvios apskaitos sistemos tobulinimui. Kompanijos kuriama programa yra skirta atlikti įvairias finansines operacijas bei galutines jų ataskaitas greičiau, paprasčiau ir efektyviau. Tam, kad įmonė ir toliau sparčiai klestėtų, esamas kolektyvas prie savo komandos kviečia prisijungti buhalterę (-į) – apskaitininkę (-ą), kurios (-io) pagrindinės atsakomybės bus: • Klientų ir tiekėjų sąskaitų priežiūra, naudojant vidinę sistemą; • Teisingas ir efektyvus pajamų ir išlaidų paskirstymas; • Tiekėjų ir klientų siunčiamų užklausų sprendimas; • Bankinių mokėjimų pavedimų vykdymas; • Savalaikių ataskaitų ruošimas ir pateikimas.
-
Įmonė siūlo: • Darbą inovatyvioje ir sparčiai augančioje kompanijoje; • Karjeros galimybes įmonės viduje; • Profesionalų ir draugišką kolektyvą; • Galimybę tobulinti savo profesines kompetencijas; • Modernią darbo aplinką Naujamiesčio mikrorajone.
-
I-V, 8:00 - 17:00 - Pilnas etatas
- Vilnius
REIKALAVIMAI
• Aukštasis universitetinis išsilavinimas; • Bent 2 metų darbo patirtis apskaitos srityje; • Nepriekaištingos lietuvių ir anglų kalbų žinios; • Komunikabilumas, dalykiškumas bei analitiniai įgūdžiai; • Gebėjimas efektyviai paskirstyti savo laiką ir prioritetus; • Puikūs kompiuteriniai įgūdžiai (MC Excel ir kt.); • Business Central 365 apskaitos programos išmanymas – privalumas.
APIE KOMPANIJĄ
ADVANTUS yra personalo paslaugų verslui įmonė. Advantus įmonių grupė veikia Baltijos šalyse: Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Grupės pavadinimas ADVANTUS yra kilęs iš anglų kalbos žodžio “Advantage” – pranašumas. Advantus logotipe rašome „Personnel Advantage“, nes čia dirbantys žmonės kuria pranašumą mūsų klientams ir užsakovams. Mūsų misija – būti tiltu, operatyviai sujungiančiu darbdavius ir dirbti norinčius žmones.