-
1.400 - 1.600 EUR prieš mokesčius
-
Mūsų klientė – išskirtinė gaiviųjų ir alkoholinių gėrimų asortimentą gaminanti ir juos atstovaujanti bendrovė Baltijos šalyse, kurios komandą sudaro daugiau nei 350 įvairių sričių profesionalų. Įmonė dirba tvaraus verslo principais, yra pelniusi daugybę tarptautinių apdovanojimų, aktyviai remia socialines iniciatyvas bei puoselėja bendruomeniškumą. Šiuo metu įmonė prie savo kolektyvo kviečia prisijungti entuziastingą biuro administratorę (-ių), kurios (-io) pagrindinės darbo užduotys bus: - Įmonės svečių priėmimas, biuro prekių užsakymas, korespondencijos paskirstymas, skambučių valdymas; - Dokumentų rengimas ir registravimas; - Pagalba kolegoms kasdieniais administracinio pobūdžio klausimais; - Lėktuvo bilietų, viešbučių rezervavimas; - Vadovo pavedamų užduočių atlikimas.
-
Sveikatos draudimas Karjeros ir profesinio tobulėjimo galimybės - Patirtis nebūtina
-
Pilnas etatas
- Vilnius Naujamiestis
REIKALAVIMAI
- Aukštasis išsilavinimas; - Puikios anglų k. žinios (raštu ir žodžiu); - Pareigingumas, savarankiškumas, atidumas; - B kat. vairuotojo pažymėjimas – privalumas; - Vertinsime, jei turi panašios darbo patirties arba stiprią motyvaciją jos įgyti.
APIE KOMPANIJĄ
UAB „Advantus“ ADVANTUS yra personalo paslaugų verslui įmonė. Advantus įmonių grupė veikia Baltijos šalyse: Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Grupės pavadinimas ADVANTUS yra kilęs iš anglų kalbos žodžio “Advantage” - pranašumas. Mūsų misija - būti tiltu, operatyviai sujungiančiu darbdavius ir dirbti norinčius žmones. ADVANTUS teikiamos paslaugos yra šios: - Laikinasis įdarbinimas (personalo darbo nuoma); - Įvairių pareigybių darbuotojų paieška ir atranka; - Darbuotojų testavimo ir vertinimo paslaugos; - Karjeros pasikeitimo (outplacement) konsultacijos.