-
1.000 EUR į rankas
-
Mūsų Klientė vaisių ir daržovių gamybinė įmonė kviečia į savo komandą prisijungti administratorę (-ių) - asistentę (-ą), kurios (-o) pagrindinės darbo funkcijos bus: Įmonės dokumentų administravimas, sutarčių ruošimas bei įsakymų rašymas; Kanceliarinių ir kitų įmonei reikalingų priemonių užsakymas; Dokumentacijos, skambučių, el.pašto valdymas; Buhalterinių dokumentų apskaita (sąskaitų rašymas, tikrinimas, suvedimas ir t.t.); Fruterijos priežiūra (prekių išdėliojimas, užsakymai, tvarkos palaikymas, apskaita, kasos priežiūra ir t.t.); Ir kiti vadovo darbai. Darbo pradžia nuo Spalio 16d. Darbo vieta: Ateities pl., Kaunas. Darbo laikas: 08:00-17:00 val., (pirmadienis-penktadienis, savaitgaliai laisvi). Daugiau informacijos Tel. Nr.: +370 607 93 666.
-
Stabilų darbo užmokestį; Visas darbui reikalingas priemones; Galimybę įgyti vertingos darbo patirties; Ambicingą, draugišką ir pasiruošusią į darbą įvesti komandą!
-
8-17 - Pilnas etatas
- Kaunas Ateities pl., Kaunas
REIKALAVIMAI
Puikūs bendravimo įgūdžiai; Atsakingumas ir organizuotumas; Aukštasis išsilavinimas vadybos srityje (privalumas); Darbo patirtis administravimo srityje (privalumas); Anglų arba rusų kalbos mokėjimas (privalumas).
APIE KOMPANIJĄ
ADVANTUS yra personalo paslaugų verslui įmonė. Advantus įmonių grupė veikia Baltijos šalyse: Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Grupės pavadinimas ADVANTUS yra kilęs iš anglų kalbos žodžio “Advantage” - pranašumas. Mūsų misija - būti tiltu, operatyviai sujungiančiu darbdavius ir dirbti norinčius žmones. ADVANTUS teikiamos paslaugos yra šios: Laikinasis įdarbinimas (personalo darbo nuoma); Įvairių pareigybių darbuotojų paieška ir atranka; Darbuotojų testavimo ir vertinimo paslaugos; Karjeros pasikeitimo (outplacement) konsultacijos.