Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) Vilniuje (Back Office)

  • 618 - 746 EUR į rankas Mokymų laikotarpiu mokamas Lietuvos Respublikos įstatymus atitinkantis minimalus valandinis atlyginimas.
  • Ar yra tekę naršyti tinklapyje ir neradus informacijos ar iškilus klausimui, pasinaudoti live chat pagalba? Gavai profesionalų atsakymą ir likai patenkintas specialisto (-ės) darbu? Tu irgi gali būti tas nuostabus, visus atsakymus turintis, specialistas (-ė) - tapk juo pas mus!
  • Gausi išsamius įvadinius mokymus Galėsi dirbti 40 val. per savaitę slenkančiu grafiku. Skyriaus darbo laikas: I - VII, nuo 08:00 iki Visada turėsi nuolatinę kolegų bei vadovų pagalbą Pertraukėles galėsi leisti prie PS4 arba masažiniame krėsle!
  • Skyriaus darbo laikas: I - VII, nuo 08:00 iki 01:00 val. - Pilnas etatas
  • Vilnius
SKELBIMAS NEAKTYVUS

REIKALAVIMAI

- Moki gramatiškai taisyklingą ir greitą rašytinę anglų kalba (C1) - Gebi aiškiai perteikti mintis raštu - Nori turėti visus atsakymus ir padėti klientams

APIE KOMPANIJĄ

Transcom – vienas lyderiaujančių pasaulyje kontaktų centrų, teikiantis profesionalias klientų aptarnavimo, pardavimų, techninės pagalbos, skolų valdymo paslaugas. Transcom veikia 20-yje pasaulio šalių. Įmonė dirba su didžiausiomis įmonėmis/žinomiausiais prekiniais ženklais iš energetikos, finansų, logistikos, paslaugų, turizmo bei kitų sektorių. Transcom visame pasaulyje dirba daugiau nei 27 000 darbuotojų, kuriančių išskirtinę Klientų patirtį kasdien. Daugiau apie kontaktų centrą bei atviras pozicijas: lt.transcom.com/lt/careers

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) Vilniuje (Back Office), TRANSCOM WORLDWIDE VILNIUS, UAB

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

SKELBIMAS NEAKTYVUS